پرش به محتوا

سوالات متداول

دیجیتال مارکتینگ ارتقای یک کسب و کار از طریق کانال های دیجیتالی مانند وب سایت، بهینه سازی موتور جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل یا تبلیغات پولی آنلاین است.

بازاریابی دیجیتال راه هایی را برای شرکت ها فراهم می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهند، سود را افزایش دهند و رابطه بهتری با مشتریان گذشته و آینده ایجاد کنند. در حالی که هدف کمپین‌های بازاریابی سنتی نیز همین است، بازاریابی دیجیتال به برندها اجازه می‌دهد تا مخاطبان خاص یا ویژه‌تری را هدف قرار دهند و اندازه‌گیری نتایج آسان‌تر است.

بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها اجازه می دهد تا آگاهی از برند را افزایش دهند، اطلاعات مربوط به محصولات را به اشتراک بگذارند، با مخاطبان تعامل داشته باشند و شهرت آنلاین را زیر نظر بگیرند. تبلیغات دیجیتال به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محصولات را تبلیغ و تبلیغ کنند، تخفیف‌ها یا محصولات ویژه ارائه دهند و مشتریان خریدار را جذب کنند. به زبان ساده، دیجیتال مارکتینگ یک مخاطب مصرف کننده هدف ایجاد می کند در حالی که تبلیغات دیجیتال این مخاطب را به سمت فروش سوق می دهد.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال با کسب و کارها همکاری می کند تا به آنها کمک کند تا برندهای خود را بسازند و ردپای دیجیتالی خود را از طریق رسانه های مختلف دیجیتال افزایش دهند.

بهینه سازی موتورهای جستجو که معمولاً به آن سئو می گویند، عمل بهبود محتوا و صفحات وب به منظور کسب رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو دارای الگوریتم هایی هستند که تعیین می کنند کدام صفحات وب مرتبط ترین نتایج را دارند و آن صفحات در بین نتایج جستجو بالاترین رتبه را دارند.

با استفاده از تاکتیک‌های سئو، مانند کلمات کلیدی، توضیحات متا و لینک‌ها، محتوای شما به عنوان اطلاعات مرتبط با الگوریتم‌های موتورهای جستجو برجسته می‌شود و در نهایت رتبه بالاتری خواهد داشت. رتبه بالاتر منجر به افزایش ترافیک و اعتماد مصرف کننده می شود.

درست همانطور که به نظر می رسد، سئوی محلی شامل بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی محلی است. صحبت در مورد چیزهایی که در جامعه اتفاق می افتد، اطمینان از به روز بودن همه نقشه های شما و شرکت در رسانه های اجتماعی، همه راه های عالی برای بهبود سئوی محلی شما هستند.

سئو داخلی هر کاری است که شما در وب سایت خود انجام می دهید – محتوا، بهینه سازی بک اند، متا تگ ها و غیره. سئوی خارج از صفحه کمتر قابل کنترل است. سئوی خارج از صفحه همان چیزی است که خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد و مستقیماً به آن مربوط می شود. این ممکن است شامل اعتبار دامنه، بک لینک و موارد دیگر باشد.

کارشناسان سئو از ابزارهای مختلفی برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده می کنند. برخی از رایج ترین آنها عبارتند از: Google Search Console، Ahrefs، Moz و Ubersuggest. همچنین ممکن است از پیشنهاداتی استفاده کنیم که به طور خاص بر اساس آنچه که یک مشتری می‌خواهد رتبه‌بندی کند.

رسانه های اجتماعی در مرحله آگاهی از برند و در نظر گرفتن قیف فروش قرار می گیرند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و به آرامی اما مطمئناً آنها را با محتوا و پیوندها به سمت پایین هدایت می‌کنند تا بیشتر بیاموزند. کسب‌وکارها با ارائه اطلاعات مرتبط در مورد محصولات و خدمات، درگیر شدن با مخاطبان خود، و ارائه آزمایش‌های رایگان یا خدمات ویژه، می‌توانند مشتریان را به سمت مشتریان هدایت کنند

آره! تبلیغات شفاهی می تواند عالی باشد، اما اکثر مصرف کنندگان قبل از خرید، شرکت ها را آنلاین می یابند و تحقیق می کنند. حضور آنلاین به شرکت شما اعتبار می بخشد و آگاهی از برند را افزایش می دهد. به‌علاوه، وب‌سایت‌ها راهی برای استراتژی‌های بازاریابی بی‌پایان، از جمله تجارت الکترونیک، خدمات مشتری آنلاین، و تعامل با مصرف‌کننده هست

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به کاربران این امکان را می‌دهند که از طریق محتوای اشتراک‌گذاری شده با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر درگیر شوند. این وب سایت ها در ابتدا برای شبکه های اجتماعی ایجاد شدند، اما از آن زمان، رسانه های اجتماعی به یک رویکرد بازاریابی محبوب تبدیل شده اند. کسب و کارها اغلب از رسانه های اجتماعی برای نمایش محصولات و خدمات، ارتباط با مشتریان فعلی یا بالقوه و افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند.

این به شدت به برند شما و جایی که بازاریابی می کنید بستگی دارد. با این حال، یکی از چیزهایی که می گوییم این است که برندها اغلب مدت زمان لازم برای ایجاد یک کمپین بازاریابی رسانه اجتماعی موفق را دست کم می گیرند. تیم ما چندین ساعت در هفته را برای ایجاد گرافیک، نوشتن محتوا، تعامل با سایر برندها و ماندن در بالای جدیدترین روندها اختصاص می دهد.

در حالی که حضور در رسانه های اجتماعی برای همه شرکت ها بسیار مهم است، هر شرکت نیازها و استراتژی های رسانه های اجتماعی متفاوتی خواهد داشت. برای برخی، فیس بوک بهترین پلتفرم برای تجارت خواهد بود، در حالی که اینستاگرام ممکن است برای دیگران بهتر باشد. برای تعیین اینکه کدام پلتفرم برای کسب و کار شما بهترین است، ابتدا باید مخاطبان هدف و اهداف رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید.

هر کسب و کار کوچک متفاوت است، که هر وب سایت متفاوت خواهد بود. ایجاد یک وب سایت جدید می تواند یک کار دلهره آور باشد، اما PDD اینجاست تا آن را آسان کند. هر وب‌سایتی باید دارای اصول اولیه باشد: صفحه اصلی، درباره، صفحه تماس، محصولات/خدمات، سؤالات متداول و توصیه‌ها. علاوه بر اصول اولیه، هر کسب و کاری باید دارای صفحات وب دیگری باشد که منحصر به فرد و مرتبط باشند. هر کسب و کار کوچک متفاوت است، به این معنی که هر وب سایت متفاوت است.

وب سایت ها باید به گونه ای طراحی شوند که کاربران را دعوت و سرگرم کنند، نه اینکه آنها را از خود دور کنند. تنها راه جذب و حفظ کاربران طراحی وب خوب است. صفحه اصلی باید از نظر بصری جذاب باشد، به راحتی قابل درک باشد و از هر گونه پاپ آپ مزاحم پاک باشد. اگر صفحه اصلی بد باشد، کاربر به جای ادامه کاوش، از وب سایت خارج می شود. طراحی وب همچنین باید امکان ناوبری آسان و سرعت بارگذاری سریع بدون تصاویر تار یا کپی گسترده را فراهم کند.

راه اصلی یک وب سایت برای افزایش فروش این است که به کاربران راهی مناسب برای خرید محصولات و خدمات ارائه دهد. از طریق استفاده از پیشنهادات پنجره‌های بازشو و تخفیف‌های ویژه آنلاین، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند مصرف‌کنندگان را تشویق کنند که از خرید ویترینی به خرید تبدیل شوند. با افزایش انگیزه برای خرید، همراه با توضیحات واضح و مختصر محصول، کاربران به سرعت برای تمام نیازهای مصرف کننده خود به وب سایت های شرکت مراجعه می کنند.

به عنوان یک قانون کلی، شرکت ها باید حداقل دو بار در ماه وبلاگ های جدید منتشر کنند – وبلاگ ها برای به روز نگه داشتن وب سایت شما با اطلاعات مرتبط و تازه ای که موتورهای جستجو ترجیح می دهند، کلیدی هستند. اگر اخبار یا اطلاعات مهمی منتشر شده است، آن محتوا باید در اسرع وقت ارسال شود. صفحات ستون و محتوای صفحات فرود باید به طور منظم با رشد و تغییر شرکت مورد بازنگری قرار گیرند.

آیا شما سوالی دارید؟