خدمات سئو میخک مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

روش استراتژی سئو ما به چهار مرحله تقسیم می شود:

  • استراتژی کلی، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و استقرار

سرویس خدمات میخک مارکتینگ استراتژی متناسب را برای هر مورد را با کلمات کلیدی مناسب ایجاد می کند.

در این مرحله اولیه، بازار، اهداف، مخاطبان، میزان رقابت و کلمات کلیدی مورد علاقه کاربران را تجزیه و تحلیل می کنیم.

وقتی نتایج مطالعه را به دست آوردیم، یک استراتژی کلیدواژه طراحی می کنیم که به ما می گوید در کدام کلمات، چگونه و کجا باید رقابت کنیم.

  • بهینه سازی سئو – گزارش مقایسه – گزارش معیار

هنگامی که مناسب ترین کلمات کلیدی را برای خط کسب و کار شما انتخاب کردیم، نوبت به انجام مرحله دوم خدمات سئو یعنی تجزیه و تحلیل بهینه سازی می رسد.

ممیزی SEO مشخص می کند که آیا وب سایت شما معیارهای بهینه برای دستیابی به موقعیت های خوب در گوگل را دارد یا خیر. علاوه بر این، گزارش بهینه‌سازی مقایسه‌ای ما ، کلمه کلیدی اصلی شما را به صورت عمیق و با بهترین وب‌سایت‌های رتبه بالا در گوگل مقایسه می‌کنیم. ما همیشه تعداد زیادی از عوامل مهم را در مورد رتبه بندی به طور کامل بررسی می کنیم، مانند استفاده از کلمات کلیدی در برچسب ها ، لینک های ورودی ، محتوا ، لینک های خروجی ، H1 ، H2 و غیره.

این موارد به ما امکان می دهد یک سری توصیه های خاص برای بهبود هر یک از عوامل کلیدی برای موقعیت یابی بهتر در جستجو گوگل را به شما ارائه دهیم. به طور خلاصه، این گزارش به ما اجازه می دهد تا یک استراتژی سئو منسجم، موثر و واقع بینانه طراحی کنیم.

  • پیاده سازی سئو

پس از تجزیه و تحلیل بازار، کلیدواژه های اصلی، وب سایت و بهترین رقبای دارای موقعیت، استراتژی سئو را پیاده سازی می کنیم .

برای اینکه واقعاً مؤثر باشیم، ما بر تعداد قابل توجهی از عوامل تأثیر می‌گذاریم، مانند استفاده از برچسب‌های مختلف – برچسب عنوان، برچسب توضیحات، برچسب کلمه کلیدی، تگ Alt – و محتوا. ما همچنین یک استراتژی دریافت لینک یا ایجاد لینک طراحی می‌کنیم تا پیوندهای مرتبط‌تر و با کیفیت‌تری را که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند، به دست آوریم.

مراقبت از اجرای این سرویس موقعیت یابی موتور جستجو با جزئیات مهم است، زیرا در صورت رعایت نکردن معیارهای تعیین شده، خطر دریافت جریمه از طرف گوگل یا سایر موتورهای جستجو وجود دارد. خارج شدن از فهرست گوگل و ظاهر نشدن در نتایج تجربه ای است که هیچ وب سایتی دوست ندارد از آن رنج ببرد.

  • نظارت و تجزیه و تحلیل خدمات سئو

هنگامی که استراتژی سئو اجرا می شود، ما به انجام پیوسته و نگهداری ادامه آن می دهیم تا نتایج خوب به دست آمده را از دست ندهیم. این بخشی از خدمات SEO ما است .

علاوه بر این، ما به تجزیه و تحلیل داده ها از طریق ابزارهایی مانند Google Analytics و سرچ کنسول ادامه می دهیم و آن اطلاعات را به طور مناسب در استراتژی خود ادغام می کنیم.

خدمات سئو

چرا باید از خدمات سئوی ما استفاده کنید؟

بیش از 10 سال تجربه، مشاوره خصوصی، نظارت مستمر بر هر پروژه و روش‌شناسی خود ما دلایل قانع‌کننده‌ای برای تصمیم‌گیری برای شرط‌بندی روی خدمات سئوی ما هستند.

میخک مارکتینگ یک تیم چند رشته ای را با سابقه حرفه ای و آکادمیک طولانی گرد هم آورده است. ما علاوه بر مدیریت پروژه ها از بخش های مختلف، مطالعات تحقیقاتی را در زمینه های مختلف انجام می دهیم تا همیشه آخرین اخبار را بدانیم. علاوه بر این، ما تحقیقات مستمری را در شاخه‌های مختلف سئو انجام می‌دهیم: سئوی محلی، سئوی معتبر، سئوی تصویر، سئوی ویدئو، سئوی اخبار و سایر موارد.

از طریق خدمات سئوی خود می توانیم به شما کمک کنیم تا وب سایت شرکت، برند شخصی یا مؤسسه شما، دید بهتری در نتایج ارگانیک گوگل  داشته باشد و رتبه شما بهبود بخشد.