پرش به محتوا
خانه » بلاگ » بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ایران از نگاه کاربران

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ایران از نگاه کاربران

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ایران از نگاه کاربران

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ایران از نگاه کاربران. ین روزها، کمتر کسب و کاری را پیدا می کنید که یک سایت برای خود نداشته باشد. بسیاری از افرادی که به دنبال راه اندازی یک سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی هستند، در به در به دنبال کسی هستند که بتواند این مهم را به خوبی انجام دهد. اما همه خوب می دانند که کد نویسی و طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی از جمله html و جوملا و . . .، علاوه بر سختی های خود، کاری زمان بر و پر هزینه است.

به همین دلیل، خیلی از افراد ترجیح می دهند از وردپرس استفاده کنند. وردپرس، یکی از سرویس های رایگان فروشگاه ساز و سایت ساز است که قالب های مختلفی برای این کار دارد. وودمارت، یکی از پرطرفدارترین قالب هایی است که در این سایت ساز وجود دارد و می توان از این قالب برای خاص بودن سایت، استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

نصب و راه اندازی بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

سایت ساز وردپرس، یکی از امکانات در زمینه طراحی سایت است که از صفر تا 100 آن، می تواند کاملا رایگان باشد. شما می توانید خودتان تعیین کنید که سایت شرکت یا شخصی شما از چه طریقی طراحی شود.

شاید این را شنیده باشید که برخی از طراحان سایت، کارهای غیر اخلاقی انجام می دهند و بعد از کد نویسی یک سایت برای شرکت یا یک کسب و کار، اقدام به اخاذی از صاحب سایت می کنند. این تنها، یکی از معایب طراحی سایت با کد نویسی است. زمان و هزینه بسیار و همچنین سختی و پیچیدگی منوها، از دیگر معایب هستند که می توانند میزان موفقیت کسب و کار در اینترنت را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

نصب و راه اندازی بهترین قالب فروشگاهی وردپرس، نیازمند شناخت قالب ها و آموزش در این زمینه است. قالب وودمارت از بهترین قالب هایی است که می توان یک فروشگاه اینترنتی بسیار شیک و جذاب با آن ایجاد کرد.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در میان بسیاری از قالب های فعلی، قالب وودمارت است. این قالب، ویژگی های بسیار زیادی دارد که می تواند نیاز صاحبان کسب و کارها را رفع کند. اگر دوست دارید یک سایت کاملا حرفه ای داشته باشید، حتما سرویس رایگان وردپرس را امتحان کنید و از قالب وودمارت هم غافل نشوید.

آموزش قالب وودمارت، دغدغه راه اندازی و استفاده از یک قالب حرفه ای سایت را برطرف خواهد کرد. این آموزش ها به شکل رایگان در سایت های مختلف وجود دارد. استفاده از سایت یونی وودمارت نیز می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

https://uniwoodmart.ir/woodmart/

وودمارت نسخه اختصاصی، بهترین انتخاب برای طراحی سایت رایگان

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ایران از نگاه کاربران

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در حال حاضر، می تواند وودمارت باشد. این قالب طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افرادی که در داخل کشور، به دنبال داشتن یک سایت کاملا حرفه ای هستند، از این قالب استفاده می کنند. با قالب وودمارت نسخه اصلی، می توان یک سایت فروشگاهی، شخصی و حتی شرکتی راه اندازی کرد.

اگر دوست دارید یک سایت حرفه ای طراحی کنید و هزینه خاصی بابت طراحی آن نپردازید، می توانید از سرویس وردپرس استفاده کنید. این سرویس، امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد که یکی از آنها، قالب یونی وودمارت است. این قالب به صورت رایگان در سایت های مختلف داخلی و خارجی ارائه می گردد.

اما باید در نظر داشته باشید که قالب وودمارت، نسخه اصلی و پریمیوم هم دارد که به طور قطع، امکانات بسیار بیشتر و بهتری دارد. اگر دوست دارید از تمامی ویژگی ها و امکانات قالب فروشگاهی وودمارت استفاده کنید، بهتر است نسخه اصلی آن را دانلود و نصب کنید. اگر هم برای اضافه کردن افزونه های جدید و بیشتر، نیاز به خرید داشتید، می توانید از طریق وبسایت های ارائه دهنده خدمات، آنها را تهیه کنید.

ویژگی های قالب وودمارت نسخه اصلی برای طراحی سایت به صورت رایگان

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ایران از نگاه کاربران

قالب وودمارت از بهترین قالب های وردپرس است. این قالب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برخی در نسخه رایگان و برخی هم در نسخه پرمیوم و اصلی آن وجود دارد. این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند:

  • قالب وودمارت، حاوی افزونه فونت نوشتاری مختلف و زیبا است.
  • وودمارت نسخه اصلی، بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در حال حاضر است که بسیاری از سایت ها با این قالب طراحی شده اند.
  • امکان طراحی هدر اختصاصی و بسیار زیبا با این قالب، وجود دارد.
  • دموهای بسیار کاربردی و زیبایی دارد.
  • طراحی این قالب، واکنش گرا و سازگار با هر صفحه نمایش است ( ریسپانسیو )
  • امکان به روزرسانی شدن مستقیم از پنل وردپرس
  • حاوی پنل تنظیمات و پیکربندی های مختلف است.
  • برای سئو شدن بسیار خوب است.

و برخی از ویژگی های دیگر که هر کدام، می توانند ظاهر و کارایی خیلی خوب و جذابی به سایت طراحی شده بدهند.

https://uniwoodmart.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک