پرش به محتوا
خانه » بلاگ » تم واکنش گرا چیست؟ (بهترین توضیح)

تم واکنش گرا چیست؟ (بهترین توضیح)

تم واکنش گرا چیست؟

تم های پاسخگو برای تطبیق با دستگاه‌های مختلف، عمدتاً برای انطباق با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، طراحی شده‌اند، زیرا در ابتدا تم‌ها معمولاً برای رایانه‌ها طراحی می‌شوند. با افزودن ویژگی‌های واکنش‌گرا به موضوع، تجربه کاربری بهینه را در همه اندازه‌ها فراهم می‌کند و از خوانایی و قابلیت استفاده بهتر در صفحه‌های طراحی شده ویژه اطمینان می‌دهد.

کاور تم واکنش گرا چیست

نکته مبتدی: ما از عبارت «صفحه‌های با طراحی خاص» استفاده می‌کنیم، زیرا در عصر حاضر، واکنش‌گرا نه تنها به صفحه‌نمایش‌های «کوچک‌تر» گذشته پاسخ می‌دهد، بلکه صفحه‌نمایش‌هایی با طراحی برای دستگاه‌های جدید مانند تلفن‌های تاشو، تبلت‌های تاشو، حتی ساعت‌ها را نیز مورد توجه قرار می‌دهد. صفحه نمایش

با استفاده بیشتر و بیشتر از تبلت ها و تلفن های هوشمند برای مرور اینترنت، بسیاری از شرکت های تولید کننده قالب وردپرس در حال ایجاد ویژگی های واکنش گرا برای آن هستند. توجه به این نکته ضروری است که اگرچه تمی به نام “Responsive” در مخزن وردپرس وجود دارد، اما بسیاری از تم های ریسپانسیو دیگر نیز وجود دارد.

برخلاف روش‌های قدیمی که نیاز به ایجاد نسخه‌های مجزای موبایل برای پلتفرم‌های مختلف داشتند، اکنون طراحی قالب وردپرس واکنش‌گرا به وب‌سایت اجازه می‌دهد بدون نیاز به ایجاد کدهای CSS واکنش‌گرا یا افزونه‌های اضافی وردپرس، در دستگاه‌های مختلف مشاهده شود.

طراحی تعاملی

مربوط: “مجموعه 15+ بهترین قالب وردپرس واکنش گرا” را بررسی کنید تا بهترین تم واکنش گرا را برای سایت وردپرس خود بیابید.

نتیجه گیری: اکنون می دانید “موضوع پاسخگو چیست؟”

در خاتمه، گیج نشوید و طیف وسیعی از آن را بررسی کنید تم های پاسخگو برای یافتن بهترین مورد نیاز وب سایت شما. اگر بخش قابل توجهی از بازدیدکنندگان وب‌سایت شما از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند، باید نسخه موبایلی ارائه دهید یا به یک قالب وردپرس واکنش‌گرا تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک