پرش به محتوا
خانه » بلاگ » تم کودک در وردپرس چیست؟ راهنمای مفید برای سال 2023

تم کودک در وردپرس چیست؟ راهنمای مفید برای سال 2023

تم کودک در وردپرس

یک تم کودک در وردپرس مانند یک نسخه کوچکتر از یک تم والد است که تمام ظاهر، ویژگی ها و قابلیت های تم والد را به خود می گیرد. این یک راه امن برای سفارشی کردن یک تم بدون تغییر فایل‌های تم اصلی است.

کاور تم کودک چیست؟

حتی اگر طرح زمینه والدین به‌روزرسانی شود، هر گونه تغییری که در طرح زمینه فرزند ایجاد شود حفظ می‌شود و همچنان در نسخه به‌روز شده مؤثر خواهد بود. به همین دلیل است که تم های کودک مطمئن ترین و توصیه شده ترین راه برای این کار است یک تم موجود را تغییر دهید. به‌جای تغییر مستقیم فایل‌های تم والد، می‌توانید به راحتی آن‌ها را با الگوهایی در طرح زمینه فرزند آن تم والد بازنویسی کنید.

چگونه یک تم کودک بسازیم؟

برای ایجاد یک تم فرزند، باید یک پوشه جدید در پوشه تم خود برای تم سفارشی خود ایجاد کنید. در قسمت کد سرصفحه فایل style.css، می‌توانید با قرار دادن یک خط نمونه در کد نظردهی که نام موضوع را ذکر می‌کند، موضوع والد موضوع فرزند فعلی را مشخص کنید.

نکته مبتدی: نظرات در CSS اغلب برای تشخیص CSS در مواردی که شناسه‌ها یا کلاس‌هایی با نام‌های مشابه برای اهداف شناسایی آسان‌تر وجود دارند، استفاده می‌شوند. در این مورد، از کامنت برای دانستن اینکه CSS کدام تم فرزند برای کدام موضوع اصلی اعمال می‌شود، استفاده می‌شود.

از آنجایی که این شیوه نامه بعد از شیوه نامه تم والد قرار می گیرد، هر سبکی که در فایل style.css تم فرزند خود تعریف کنید، بر سبک های تم اصلی اولویت دارد. برای مشاهده تغییرات، باید تم کودک را فعال کنید. طرح زمینه اصلی تمام ویژگی ها و عملکردهای اصلی خود را که در طرح زمینه فرزند تغییر نکرده اند حفظ می کند.

نتیجه گیری: اکنون می دانید “تم کودک چیست؟”

در نتیجه، الف تم کودک ابزار خوبی برای تغییر تم در سایت وردپرس شما بدون تأثیر بر کل داده های موضوع است، استفاده از یک تم کودک از خطر تغییر رابط کاربری در سایت جلوگیری می کند. خودت آن را امتحان کن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک