پرش به محتوا
خانه » بلاگ » جایگزین های ووکامرس: آنها چه هستند و چگونه کار می کنند؟

جایگزین های ووکامرس: آنها چه هستند و چگونه کار می کنند؟

WooCommerce یک افزونه وردپرس است که در عرض چند ثانیه می توانید وبلاگ یا صفحه خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. اگر این کار را انجام دهید. بنابراین، اگر به فکر شروع فروش آنلاین محصولات خود هستید، چرا این جایگزین های ووکامرس را امتحان نمی کنید؟ مطمئناً در پایان، برخی از آنها را در نهایت دوست دارید و ممکن است برای شروع تجارت الکترونیک به آن نیاز داشته باشید.

ووکامرس و چرا به دنبال جایگزین آن باشید 

WooCommerce بدون شک یک افزونه بسیار شناخته شده است که به بسیاری از کاربران این امکان را داده است تا بدون توجه به تغییری در طراحی، صفحه وب خود را در هر فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. مشکل اینجاست که همه از آن راضی نیستند. بسیاری هستند که پرداخت هزینه برای خدمات اضافی مختلف را دشوار می دانند، برخی دیگر که به طور کامل نحوه مدیریت آن را نمی دانند… ناگفته نماند که وقتی محصولات زیادی دارید ممکن است گیج کننده باشد.

بنابراین، شما می توانید جایگزین های WooCommerce را انتخاب کنید که می تواند راه حلی باشد که شما به دنبال آن بودید.

جیگوشاپ

Jigoshop یکی از شناخته شده ترین و مخالف سرسخت Woocommerce است، از این رو، از جایگزین های ووکامرس، یکی از آنهایی است که می تواند بیشترین آسیب را وارد کند. و این است که واقعاً بسیار شبیه است، به طوری که آنها تقریباً یک کد دارند. و نه، به این معنی نیست که جیگوشاپ ووکامرس را کپی خواهد کرد. برعکس است!

از این رو، این یکی از بهترین جایگزین هایی است که می توانید انتخاب کنید به دلیل اینکه عملکردهای مشابهی دارد. علاوه بر این، سهولت مدیریت، یک سیستم موجودی کامل و آسان برای کنترل، و همه پسوندها و تم ها آن را به یکی از برگزیده ترین ها تبدیل کرده است.

اکنون، Jigoshop دارای یک است، اما ممکن است دلیل این باشد که شما کاملاً انتخاب نمی کنید: اسناد منوس و منوی آیودا در اینترنت. به عبارت دیگر، اگرچه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اما اگر مشکلی دارید، می توانید راه حل های خود را تمام کنید و بدون اینکه آنچه را که نیاز دارید در اینترنت پیدا کنید. پلاگین‌های قدیمی منو، به‌طور کامل در قسمت پاگو.

Easy Digital Downloads، یکی از جایگزین‌های ووکامرس با تمرکز بر دیجیتال

Easy Digital Downloads، یکی از جایگزین‌های WooCommerce با تمرکز بر دیجیتال

همچنین با نام مخفف آن EDD شناخته می شود، افزونه ای است که در وردپرس موجود است که می تواند به عنوان یکی از جایگزین های ووکامرس در نظر گرفته شود. در واقع، تقریباً مانند افزونه های دیگر است. اما یک ویژگی اضافی دارد که شما با دیگری ندارید: روی محصولات دیجیتال، قابل دانلود و/یا خدمات آنلاین متمرکز است. اینترنت. به عبارت دیگر، ما در مورد یک فروشگاه آنلاین صحبت می کنیم که محصولات دیجیتال را به فروش می رساند.

و بله، WooCommerce نیز اجازه انجام آن را می دهد، اما روی آن متمرکز نیست و بنابراین، شما همان ویژگی هایی را که با این دارید نخواهید داشت. بنابراین، اگر مثلاً نویسنده هستید و می خواهید کتاب های خود را به صورت دیجیتال بفروشید، می توانید با این افزونه این کار را انجام دهید. یا اگر در زمینه وب نویسی کار می کنید، مدیر انجمن، و غیره.

تبادل iThemes

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید iThemes را به کار بگیرید، و بدون نیاز به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به کمک هم‌رسانی و تجارت الکترونیکی در سینو ماش‌بیه‌مدت برای ایجاد امنیت می‌پردازد. امنیت iThemes در حال حاضر وجود دارد، اما پلاگینی برای ایجاد آنلاین به‌منظور ایجاد پلاگین در Woocommerce با استفاده از ابزارهای دیگر وجود دارد.

در مورد شخصی سازی، Tiene Bastante تنوع و آزادی، اما مشکلی در آن وجود دارد: باید پرداخت کنید زیرا حالت رایگان افزونه بسیار محدود است و در نهایت اگر پولی سرمایه گذاری نکنید ارزش آن را نخواهد داشت. خیلی ساده تر از دیگران است که با شما صحبت کرده ایم و با شما صحبت خواهیم کرد، اما اگر به دنبال چیزی برابر یا بهتر از WooCommerce هستید، بهترین نیست.

Shopify، یکی از قوی ترین جایگزین های ووکامرس

Shopify، یکی از قوی ترین جایگزین های WooCommerce

در حال حاضر، این یکی از مواردی است که وقتی می خواهید تجارت داشته باشید، بیشتر به نظر می رسد. در سال 2004 عرضه شد و در حال حاضر یکی از پلتفرم هایی است که به عنوان تجارت الکترونیک بهترین کار را دارد و می تواند WooCommerce را در نظر می گیرد. در واقع، بسیاری از تغییرات از این دوم به Shopify ختم می‌شوند. چرا؟ خوب، زیرا بدون دانستن چیزی در مورد کد، می توانید کل وب سایت خود را مدیریت کنید.

مشابه آنچه در WooCommerce اتفاق می افتد، شما یک راه بسیار آسان و ساده برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین و حفظ آن دارید. علاوه بر این، چه بخش فنی است شما لازم نیست نگران باشید، زیرا اگر وجود دارد مشکلی یک Shopify برای تعمیر و نگهداری فنی برای مشکل ایجاد نمی کند. بنابراین، به این معنی است که برای داشتن آن باید یک طرح پرداخت کنید و همچنین یک مشکل اضافه شده است که در تلفن های همراه نمی توانید تمام عملکردهایی را که در نسخه کامل دارید داشته باشید که شما را محدود می کند.

اکنون، در مقایسه با Shopify و WooCommerce، باید گفت که در دراز مدت، اولی از نظر اقتصادی و همچنین استفاده از آن ارزان‌تر است، زیرا بصری‌تر و یادگیری سریع‌تر است.

Wix، شناخته شده ترین جایگزین برای ووکامرس

Wix یکی دیگر از شناخته شده ترین پلتفرم هاست که می توانید اطلاعات زیادی از آن بیابید. در واقع، بسیاری از افراد از آن برای نشان دادن رزومه خود، برای ایجاد یک صفحه ساده، برای تجارت استفاده می کنند… و بله، همچنین برای یک تجارت الکترونیکی. البته، بسیار ابتدایی خواهد بود، اما همچنان، کاربردی است.

شما راه های مختلفی برای ایجاد آن دارید، زیرا یک طرح رایگان و همچنین یک جایگزین پولی ارائه می دهد که می تواند بسیار خوب باشد، و اگر قبلاً هرگز صفحات وب ایجاد نکرده اید، یا می خواهید چیزی پیچیده یا دشوار را مدیریت کنید، این ممکن است یک راه حل باشد. . در میان معایب، این واقعیت وجود دارد که در ماه های اول ارزان است، اما بعداً می تواند گران باشد.

علاوه بر این، بر تجارت الکترونیک متمرکز نیست، به این معنی که فضا بسیار محدود است و شما نمی توانید بدون نیاز به یافتن جایگزینی گسترش دهید. بنابراین، اگر چیزی که می‌خواهید کوچک است، بروید، اما اگر آرزوی رشد دارید، بهتر است سرمایه‌گذاری کنید و آن را از ابتدا انجام دهید.

تجارت الکترونیک WP

تجارت الکترونیک WP

به عنوان اولین گزینه، این یک ایده نیست، بلکه برعکس است. بله این جایگزین برای ووکامرس معمولاً زمانی که ایده زیادی از اینترنت ندارید بسیار خوب عمل می کند. و صفحات وب کمتر. در واقع، هنگامی که آن را پیکربندی کردید، کاری بیشتر از مدیریت سفارشاتی که برای شما ارسال می شود، کاری ندارید.

اکنون، هر چه فروشگاه شما بزرگتر باشد، استفاده از آن دشوارتر خواهد بود، و اگر مجبور باشید سطح را بالا ببرید، و بنابراین هزینه کنید، آنگاه بسیار گران تر خواهد بود. و همچنین، ما در مورد جایگزینی صحبت می کنیم که از نظر طراحی منسوخ شده است، به این معنی که از نظر بصری جذاب نیست و به کاربران آسیب می رساند که شما را ببینند و تشویق شوند که برای خرید چیزی در وب گردی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک