پرش به محتوا
خانه » بلاگ » سئوی محلی چیست؟معرفی دلایل مهم و ابتکارات خاص

سئوی محلی چیست؟معرفی دلایل مهم و ابتکارات خاص

سئوی محلی” معیاری قدرتمند برای جذب مشتری بر بستر بازاریابی از طریق وب سایت و سئو است در  هنگام راه اندازی یک فروشگاه واقعی و راه اندازی یک رستوران یا سالن زیبایی و… است. این سئو تلاشی برای نمایش اطلاعات فروشگاه در بالای صفحه نتایج جستجو هنگام جستجوی امکانات در یک منطقه خاص، مانند “تهران” است.

در این مقاله، ما به شما یک نمای کلی از این سئوی محلی، فرمت های نمایش و رویکردهای خاص ارائه می دهیم.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی یک استراتژی است که بر “منطقه” تمرکز دارد و هدف آن رتبه بندی بالا در نتایج جستجو است.

دو الگو برای این “جستجوی منطقه محور” وجود دارد:

دو الگوی جستجو با تمرکز بر منطقه (صفحه نمایش تلفن هوشمند برای بررسی مکان فروشگاه برای جستجو)

با وارد کردن “نام مکان” به عنوان کلمه کلیدی جستجو کنید

اولین «جستجو با وارد کردن نام مکان در کلمه کلیدی»، جستجو بر اساس «نوع تأسیسات + نام مکان» است که در مثال زیر نشان داده شده است.

[نمونه ای از جستجو با وارد کردن نام مکان به عنوان کلمه کلیدی]

  • سالن زیبایی Omotesando
  • ایستگاه شیناگاوا ایتالیا
  • موزه های تایتو

چنین

هنگامی که با چنین کلمات کلیدی جستجو می کنید، نقشه ای از امکانات و مکان های مرتبط در بالای صفحه نتیجه مانند تصویر زیر نمایش داده می شود.

یک صفحه نتیجه جستجو که در آن

جستجو بر اساس کلمه کلیدی مرتبط با “مقصد”

در مرحله بعد، دومین «جستجو بر اساس کلمه کلیدی مرتبط با مقصد» جستجو بر اساس نام تأسیساتی مانند «کافه»، «فروشگاه رفاه»، «پارکینگ»، «ایزاکایا» بدون وارد کردن نام مکان است.

در زیر نمونه ای از نتایج جستجو در هنگام جستجوی کاربر در Gotanda برای “ایزاکایا” آمده است. امکانات مرتبط در اطراف مکان فعلی از اطلاعات مکان ترمینال ضربه می خورند.

کاربر در Gotanda

به طور مشابه، اگر “نزدیک 〇〇” را جستجو کنید، فروشگاه مربوطه در نزدیکی مکان فعلی شما نمایش داده می شود.

تفاوت بین SEO محلی و MEO

کلمه ای که نزدیک به سئوی محلی است “MEO” است.

این دو اساساً معنی یکسانی دارند. در وهله اول، MEO مخفف “Map Engine Optimization” است که به معنای “بهینه سازی جستجوی Google Maps” است.

MEO “هدف برای کسب رتبه بالا در نتایج جستجوی نقشه های گوگل است”، اما محتوایی که باید مورد بررسی قرار گیرد همان سئوی محلی است. با انجام اقدامات، می توانید رتبه بالایی را هم در «نتایج جستجوی موتور جستجو» و هم در «نتایج جستجوی Google Maps» کسب کنید.

اگر می خواهید در مورد MEO بیشتر بدانید، لطفاً به مقاله زیر مراجعه کنید.

این مقاله را نیز بررسی کنید

MEO معیاری است با هدف “نمایش بالاتر در جستجوی محلی” مرتبط با اطلاعات موقعیت مکانی کاربر. به منظور جذب کاربران به فروشگاه ها و دفاتر فیزیکی، MEO اقدامات …
4 دلیل مهم بودن MEO! معرفی مراحل و نکات مشخص برای موفقیت – www.seohacks.net

\ لطفا برای هر گونه نگرانی یا سوال با ما تماس بگیرید! /

چرا تلاش‌های سئوی محلی اهمیت دارد؟

اگر روی سئوی محلی تمرکز کنید، وقتی بر اساس «نام فروشگاه» یا «منطقه x نوع تسهیلات» جستجو می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که اطلاعات فروشگاه/مکانات شما مطابق شکل زیر در بالای صفحه نمایش داده شود.

صفحه نتایج جستجو که در آن

اگر در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش داده شود، مشاهده و جذب مشتری برای کاربران آسانتر خواهد بود، بنابراین «سئوی محلی» برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی بسیار مهم است.

من به شدت توصیه می کنم روی سئوی محلی تمرکز کنید، به خصوص اگر یک فروشگاه کوچک تا متوسط ​​دارید. اگر “نام منطقه x نوع تاسیسات” را جستجو کنید، سایت های شناخته شده ای مانند “Tabelog” و “Gurunavi” اغلب در بالای صفحه نمایش داده می شوند و وب سایت رسمی فروشگاه تمایل به دفن دارد.

اما اگر نقشه گوگل باشد در بالای آن نمایش داده می شود. به عبارت دیگر، با تمرکز بر سئوی محلی، این امکان وجود دارد که اطلاعات فروشگاه شما در بالای سایت های پرتال بزرگ نمایش داده شود.

نکته این است که اقداماتی برای افزایش SNS و تبلیغات دهان به دهان با هم انجام دهیم

سئوی محلی مهم است، اما لطفاً اقداماتی را نیز برای افزایش رسانه های اجتماعی و تبلیغات شفاهی انجام دهید.

در SNS های مختلف، مرتباً اطلاعاتی مانند “من می توانم همین الان شما را راهنمایی کنم” و “تعطیلات این ماه در روز __ام است” ارسال کنید.

این به این دلیل است که کاربر صرفاً بر اساس نتایج جستجو تصمیم نمی‌گیرد، بلکه بر اساس عوامل متعددی مانند «توئیتر»، «اینستاگرام»، «بررسی‌های گوگل» و «شهرت دوستان» تصمیم می‌گیرد.

اگر کاربران بتوانند از SNS اطلاعاتی مانند «اگر الان رفتی، حتما وارد شوی» یا «به نظر می‌رسد بدون رزرو مشکلی ندارد» را دریافت کنند، امکان مراجعه به فروشگاه افزایش می‌یابد.

لطفاً اقداماتی را علیه تبلیغات شفاهی انجام دهید تا از تعداد “بازدید افراد علاقه مند به نتایج جستجو” کاسته نشود.

با این حال، عمل خرید نظرات توسط گوگل به طور رسمی ممنوع است و ممکن است نظرات در وهله اول در نتایج جستجو نمایش داده نشوند یا در بدترین حالت ممکن است اکانت گوگل مربوطه حذف شود.

برخی از نقدها ممکن است تند باشند، اما لطفا صبور باشید و سعی کنید صادقانه پاسخ دهید، مانند “چگونه در آینده بهتر شویم” و “(اگر سوء تفاهم است) به من بگویید که این یک سوء تفاهم است.” (اگر بی اساس باشد، می توانید درخواست حذف کنید.)

دو فرمت نمایش هنگام جستجو با کلمات کلیدی محلی

هنگام جستجو با کلمات کلیدی محلی، دو نوع اصلی نمایش وجود دارد: “بسته محلی” و “پانل دانش”.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر فرمت نمایش بیاندازیم.

جستجوی کلیدواژه محلی در دو قالب نمایشی موجود است (نقشه که

قالب نمایش 1 بسته محلی

بسته محلی قالبی است که در بالای نتایج جستجو به صورت «اطلاعات تسهیلات + نقشه موقعیت مکانی» نمایش داده می شود.

اطلاعات نمایش داده شده در بسته محلی به شرح زیر است:

صفحه نمایش بسته محلی با عنوان

  1. نام تاسیسات
  2. ارزشیابی (شفاهی)
  3. صنعت
  4. محل
  5. شماره تلفن
  6. ساعات کاری
  7. پیوند به وب سایت

و غیره.

اطلاعاتی که در واقع نمایش داده می شود بسته به “دستگاه مورد جستجو” و “اطلاعات ثبت شده توسط مرکز” متفاوت است.

همچنین، اگر روی «فروشگاه‌ها و خدمات بیشتر» یا «بیشتر» در پایین بسته محلی کلیک کنید، به صفحه‌ای به نام «یاب محلی» هدایت می‌شوید.

تصویر زیر یک نمونه نمایشگر یاب محلی است.

صفحه نمایش یاب محلی با نام 6 فروشگاه، اطلاعات و تصاویر کوچک به صورت عمودی مرتب شده و نقشه در سمت راست

بسته محلی فقط 3 امکانات را نشان می دهد، در حالی که یاب محلی لیستی از امکانات مرتبط را نشان می دهد.

بسته محلی نیز بسته به نوع و ژانر امکانات جستجو شده دارای دو فرمت زیر است.

[قالب نمایش بسته محلی]

  • بسته میان وعده محلی
  • بسته محلی ABC

بیایید نگاهی به هر فرمت نمایش بیاندازیم.

بسته میان وعده محلی

بسته‌های اسنک محلی قالبی هستند که هنگام جستجوی رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی ظاهر می‌شوند.

در زیر صفحه نمایش است.

یک بسته میان‌وعده محلی با عنوان «مکان» با سه تصویر کوچک، نام‌های فروشگاه و اطلاعات ذخیره‌سازی که به صورت عمودی مرتب شده‌اند و یک نقشه در سمت راست نمایش داده می‌شود.

  1. عکس
  2. نام فروشگاه
  3. ارزشیابی (شفاهی)
  4. صنعت
  5. محل
  6. ساعات کاری
  7. در دسترس بودن خدمات غذاخوری/برداشتی/تحویل (برای رستوران ها)

و غیره.

یکی از ویژگی های بسته اسنک محلی این است که تصویری از داخل فروشگاه را نمایش می دهد. کاربران می توانند با مقایسه عکس های فروشگاه، فروشگاه را با فضای مورد نظر خود انتخاب کنند.

علاوه بر این، «شماره تلفن» و «پیوند به وب‌سایت» که اغلب در بسته‌های محلی معمولی نمایش داده می‌شوند، در بسته‌های اسنک محلی نمایش داده نمی‌شوند.

بسته محلی ABC

بسته محلی ABC قالبی است که هنگام جستجوی «امکانات با اهمیت کم شفاهی» مانند فروشگاه‌های رفاه، داروخانه‌ها، بانک‌ها، پارکینگ‌ها نمایش داده می‌شود.

در زیر صفحه نمایش است.

صفحه نمایش بسته محلی ABC با عنوان

  1. نام تاسیسات
  2. صنعت
  3. محل
  4. شماره تلفن
  5. ساعات کاری
  6. پیوند به وب سایت

و غیره.

تفاوت با بسته های محلی معمولی این است که رتبه بندی ها و نظرات نمایش داده نمی شوند.

قالب نمایش 2 پانل دانش

هنگامی که شما بر اساس نام شرکت، نام مرکز، نام فروشگاه و غیره جستجو می کنید، یک پانل دانش نمای کلی از کسب و کار شما را در صفحه نتایج جستجو نشان می دهد.

اطلاعات پست شده در این پانل دانش منعکس کننده محتوای نمایه کسب و کار Google شما (که قبلاً Google برای کسب و کار من نامیده می شد) است.

اطلاعات نمایش داده شده در پنل دانش به شرح زیر است.

جستجوی «فروشگاه استارباکس نیشی-گوتاندا» و صفحه پانل دانش که نمای کلی کسب و کار را در سمت راست نشان می‌دهد.

  1. عکس امکانات و فروشگاه ها آرم شرکت
  2. نقشه موقعیت
  3. خلاصه در ویکی پدیا
  4. محل
  5. شماره تلفن
  6. ساعات کاری
  7. تاریخ افتتاحیه
  8. زمان شلوغ
  9. دهان به دهان
  10. پیوند به وب سایت رسمی / SNS

و غیره.

مانند بسته محلی، اطلاعات نمایش داده شده بسته به “ترمینال جستجو شده” و “اطلاعات ثبت شده توسط مرکز” متفاوت است.

4 ویژگی سئوی محلی

سئوی محلی چهار ویژگی دارد:

بیایید نگاهی به هر ویژگی بیندازیم.

4 ویژگی سئوی محلی (نشانگر مکان فروشگاه و نقشه)

ویژگی 1 رقابت کمتر

اولین ویژگی سئوی محلی «رقابت کمتر» است.

رقابت در سئوی محلی محدود به فروشگاه ها و امکانات اطراف است، بنابراین رقبای کمتری نسبت به سئوی معمولی وجود دارد، جایی که شما با رسانه ها در سراسر ژاپن رقابت می کنید.

بنابراین، سئوی محلی نسبت به سئوی معمولی احتمال موفقیت بیشتری در رتبه بندی بالاتر دارد.

ویژگی 2 کمتر از سئو دشوار است

ویژگی دوم این است که کار روی آن آسان تر است زیرا نسبت به سئو سخت تر است.

در سئوی معمولی دانش HTML، CSS، جاوا اسکریپت و … برای اقدامات داخلی سایت مورد نیاز است. علاوه بر این، هنگام تولید محتوا، دانش تخصصی و منابع تولید ضروری است.

از سوی دیگر، در مورد سئوی محلی، اساساً سه کار وجود دارد که پس از ثبت حساب کاربری در پروفایل تجاری گوگل باید انجام دهید.

[رویه ثبت نام سئوی محلی]

  1. ارسال به روز رسانی
  2. بررسی ها و جمع آوری دهان به دهان
  3. کسب استناد (ذکر شده در SNS و سایت های دیگر) و بک لینک (لینک به صفحات و سایت های خارجی)

از آنجایی که محتوای اقدامات ساده است، می توان گفت که کار روی آن راحت تر از سئو است.

ویژگی 3: سریع برای تأثیرگذاری

سئوی محلی به سرعت موثر است و در حدود 1 تا 2 هفته پس از شروع اقدامات موثر خواهد بود.

از طرف دیگر، سئوی معمولی معمولاً بین شش ماه تا یک سال طول می کشد تا نتایج را ببیند. سئوی محلی قطعاً از نظر سرعت تأثیرگذاری سودمندتر است.

البته، چندین سال طول می کشد تا بررسی ها را دریافت کنید، بنابراین لطفاً توجه داشته باشید که تأثیر آن زودتر قابل مشاهده خواهد بود.

ویژگی 4 مقرون به صرفه است

آخرین ویژگی “به صرفه بودن بالا” است.

سئوی محلی در کارهایی که باید انجام دهید محدود است، بنابراین می توانید با هزینه کم روی آن کار کنید. علاوه بر این، علیرغم هزینه کم با جذب مشتری ارتباط مستقیم دارد و مدت زمان مشاهده اثر کوتاه است.

از این رو می توان گفت که سئوی محلی یک اقدام بسیار مقرون به صرفه است.

 


در صورت داشتن هرگونه سوال، از طریق بنر زیر با ما در تماس باشید.

4 مرحله خاص برای شروع سئوی محلی

هنگامی که واقعاً روی سئوی محلی کار می کنید، در جریان زیر انجام می شود.

بیایید هر مرحله را با جزئیات بررسی کنیم.

نحوه شروع سئوی محلی 4 مرحله (استراتژی بازار سئو محلی طراحی وب سایت بهینه سازی موتور جستجوی کسب و کار. افراد تیمی که با هم در مقابل فروشگاه و نقشه آنلاین کار می کنند)

مرحله 1 برای نمایه کسب و کار Google ثبت نام کنید

اولین قدم در سئوی محلی ثبت نام برای نمایه کسب و کار گوگل است.

ابتدا اطلاعات فروشگاه خود را در لینک زیر ثبت کنید.

لینک خارجی:نمایه کسب و کار Google

آنچه در بسته محلی و پانل دانش می بینید از اطلاعاتی که در این نمایه کسب و کار Google ارائه می کنید جمع آوری می شود.

لذا خواهشمند است هنگام ثبت نام از ارائه اطلاعات دقیق اطمینان حاصل فرمایید. وارد کردن اطلاعات نادرست می تواند منجر به سردرگمی کاربران و از دست دادن اعتماد به فروشگاه شود.

هنگام ثبت نام، “NAP” از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این NAP مخفف «نام (نام تأسیسات)»، «آدرس (محل)» و «تلفن (شماره تلفن)» است. هنگام انتشار اطلاعات به بیرون، لطفاً مراقب یکپارچه کردن این سه قطعه اطلاعات باشید.

نکات خاصی که هنگام نوشتن NAP باید به آن توجه داشت به شرح زیر است:

NAP چیزهایی که باید متحد شوند
نام تاسیسات
  • کاتاکانا و الفبا (مانند «استارباکس» و «استارباکس»)
  • Co., Ltd. and Co., Ltd.
محل
  • آیا علامت “◯ chome ◯ آدرس” یا “هیفن” است؟
  • خط تیره تمام عرض باشد یا نیمه عرض
  • کدام طبقه باید به صورت “◯ طبقه” یا “◯ F” نوشته شود؟
شماره تلفن
  • آیا باید کد منطقه را حذف کرد
  • یا “پرانتز” یا “هیفن” (به عنوان مثال “0120 (〇〇〇)△△△” و “0120-〇〇〇-△△△”)

مرحله 2 آخرین اطلاعات را ارسال کنید

پس از ثبت نام در نمایه کسب و کار Google خود، به روز رسانی های کسب و کار خود را پست کنید.

نمایه کسب و کار Google شما می تواند کسب و کار شما را به روز نگه دارد. هرچه اطلاعات بیشتری وارد کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با عبارات جستجو پیدا شوید. بنابراین، لطفا آخرین اطلاعات مانند موارد زیر را ارسال کنید.

[نمونه هایی از آخرین اطلاعاتی که در نمایه کسب و کار Google شما پست می شود]

  • انتشار منوی جدید
  • شروع سرویس جدید
  • اطلاعات کمپین فروش

چنین

همچنین هنگام ارسال، در صورت پیوست عکس یا تصویر برجسته، در پنل دانش نمایش داده می شود و توجه کاربر را به خود جلب می کند.

مرحله 3 جمع آوری نظرات و تبلیغات دهان به دهان

مرحله 3 جمع آوری نظرات و تبلیغات شفاهی است.

برای موفقیت در سئوی محلی، جمع آوری “نظرات” و “شفاهی” بیشتر مهم است.

بیایید تلاش‌های مستمری مانند «تماس در هنگام تسویه‌حساب» برای دریافت نظرات پست شده در نمایه کسب‌وکار Google، و قرار دادن مواردی مانند «تأثیرات خود را به صورت دهان به دهان به ما اطلاع دهید!» انجام دهیم.

مرحله 4 نقل قول ها/بک لینک ها را دریافت کنید

مرحله نهایی «دریافت نقل قول/بک لینک» است.

نقل قول زمانی است که فروشگاه شما در یک وبلاگ یا رسانه های اجتماعی ذکر می شود. با افزایش تعداد استنادها، تشخیص نام افزایش می یابد و تأثیر سئوی محلی نیز قابل انتظار است.

به خصوص در سال های اخیر، موارد زیادی وجود دارد که می توانید اخبار فروشگاه را در SNS منتشر کنید. بنابراین، توصیه می شود در حین کار با SNS، با تبلیغ فروشگاه خود، استناد را تشویق کنید.

اقداماتی که اغلب در مورد SNS انجام می شود شامل “معرفی منوهای جدید با استفاده از عکس ها و فیلم ها” و “توزیع کوپن های محدود به SNS” است.

همچنین برای سئوی محلی، درست مانند سئوی معمولی، تعداد «بک لینک» از صفحات خارجی نیز مهم است. اگر درخواستی برای پوشش یک مقاله وب وجود دارد که منجر به کسب بک لینک می شود، لطفاً آن را مثبت بپذیرید و تعداد لینک ها را افزایش دهید.

سه عامل تعیین کننده رتبه نمایش سئوی محلی

«نحوه رتبه‌بندی نتایج جستجوی محلی تعیین می‌شود/چگونه رتبه‌بندی نتایج جستجوی محلی خود را در Google بهبود دهیم» در نمایه کسب‌وکار Google شماسه عامل کلیدی را در تعیین رتبه بندی نتایج جستجوی محلی ذکر می کند:

در اینجا هر یک از عناصر را به تفصیل معرفی می کنیم.

سه عاملی که رتبه نمایش سئوی محلی را تعیین می‌کنند (مغازه‌هایی که صف صندوق‌ها دارند)

ارتباط عنصر 1

اولین عنصر “ارتباط” است.

ارتباط میزان تطابق بین “کلمات کلیدی جستجو شده” و “محتوای نمایه ثبت شده در نمایه کسب و کار Google” است.

به عنوان مثال، اگر عبارت «چای کافی شاپ» را جستجو کنید، این امکان وجود دارد که در صورت درج اطلاعات مربوط به چای در دسته بندی و توضیحات پروفایل، نمایه شما در بالای صفحه نمایش داده شود.

هرچه اطلاعات بیشتری در نمایه کسب و کار Google خود داشته باشید، احتمال تطابق آن با عبارات جستجوی شما بیشتر است.

بنابراین، غنی سازی اطلاعات ثبت نام در نمایه کسب و کار گوگل برای موفقیت در نمایش رتبه بالا در سئوی محلی بسیار مهم است.

فاصله عنصر 2

دومین “فاصله” فاصله از محل کلمه کلیدی جستجو یا مکان فعلی تا فروشگاه یا مرکز است.

هر چه این فاصله نزدیکتر باشد، ممکن است بالاتر نمایش داده شود. آدرس خود را به طور دقیق وارد کنید تا افرادی که در نزدیکی هستند یا در یک منطقه خاص جستجو می کنند بتوانند شما را پیدا کنند.

محبوبیت عنصر 3

عنصر نهایی “شهرت” است.

محبوبیت به میزان شناخته شده کسب و کار شما اشاره دارد. برندها و هتل های معروف معمولا در بالای صفحه نمایش داده می شوند.

به عنوان مثال، در مورد “استارباکس” و “کافی شاپ خصوصی که به تازگی افتتاح شده است”، استارباکس، که از شهرت بالایی برخوردار است، یک مزیت دارد.

عوامل موثر بر محبوبیت عبارتند از:

[عوامل موثر بر تشخیص نام شرکت]

  • تعداد نقل قول ها/بک لینک ها
  • تعداد بررسی ها
  • امتیاز رتبه بندی
  • کامل بودن وب سایت رسمی

چنین

بهبود این عناصر باعث افزایش دید شما و موفقیت در سئوی محلی می شود.

3 نکته که هنگام کار با سئوی محلی باید در نظر داشته باشید

هنگام کار با سئوی محلی این سه مورد را در نظر داشته باشید:

در اینجا جزئیات هر اخطار آورده شده است.

3 نکته ای که باید در مورد سئوی محلی مراقب باشید (مردی که پشت کامپیوترش پاسخ می دهد، مردی که پشت میز دفترش در حال صحبت با تلفن است، یادداشت برداری می کند، و زنی با گوشی هوشمند در دست سعی می کند با یک کارت اعتباری پرداخت کند.

نکته 1: به نظرات با صداقت پاسخ دهید

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که “با صداقت به نظرات پاسخ دهید”.

صاحبان مشاغل می توانند به نظرات پست شده در نمایه کسب و کار Google خود پاسخ دهند.

در تلاش‌های سئوی محلی خود، سعی کنید تا حد امکان به بررسی‌های بیشتری با صداقت پاسخ دهید. دو راه برای پاسخ دادن به نظرات وجود دارد:

[دو اثر از پاسخ دادن به نظرات]

  1. مشارکت کنندگان را تحت تاثیر قرار دهید
  2. احساس نظرات منفی را کاهش دهید

اول از همه، پاسخ دادن به نظرات تأثیر خوبی بر داور می گذارد. دریافت پاسخ از فروشگاه به تبلیغات دهان به دهان به سادگی خوشحال کننده است.

اگر برداشت خوبی از فروشگاه دارید، این احتمال وجود دارد که مشتری مکرر شوید. همچنین به شما کمک می کند تا نظرات بیشتری را از افراد دیگر دریافت کنید.

علاوه بر این، اثر «تسکین تصور دهان به دهان منفی» را دارد. مدیریت فروشگاه ممکن است نظرات منفی دریافت کند.

اگر چنین صحبت های شفاهی وجود دارد، لطفا سعی کنید “عذرخواهی کنید که باعث ناراحتی شما شده است” و “توضیح دهید که چرا چنین وضعیتی رخ داده است”.

حتی اگر آنلاین است، اما صمیمیت پاسخ مشتری می تواند برداشت منفی دیگر کاربران از فروشگاه را با مشاهده نظر منفی کاهش دهد.

برعکس، مواردی که با گفتن اینکه مشتری در برخورد با مشتری «صادق است» احساس خوبی ایجاد می کند، غیرمعمول نیست.

نقطه 2 اطلاعات را مرتباً به روز کنید

دومین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که «هرگز از به روز رسانی اطلاعات غافل نشوید».

اگر اطلاعات ثبت شده در نمایه کسب و کار Google شما تغییر کرد، لطفاً فوراً آن را اصلاح کنید. ارسال اطلاعات نادرست باعث سردرگمی کاربران می شود.

به عنوان مثال، اگر تغییرات روز کاری منعکس نشود، ممکن است برخی از مشتریان بدون اطلاع از تعطیلات به فروشگاه بیایند.

در صورت بروز چنین شرایطی، انتظارات کاربر با گفتن «برای شما وقت گذاشتم» خیانت می‌شود و اعتبار فروشگاه از بین می‌رود.

از آنجایی که تعداد فروشگاه ها و امکاناتی که روی سئوی محلی کار می کنند در حال افزایش است، این احتمال وجود دارد که به طور طبیعی حتی در صورت عدم تخلف، مقایسه شود.

فراموش نکنید که اطلاعات خود را به روز کنید و برای به روز نگه داشتن آنها سخت تلاش کنید.

تبصره 3 هرگز اعمال حرام را انجام ندهید

آخرین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که هرگز نباید اعمال ممنوعه انجام دهید.

“پرداخت برای تبلیغات دهان به دهان” و “خرید بک لینک” توسط دستورالعمل های گوگل ممنوع است.

در صورت کشف چنین اقدامات ممنوعه، جریمه هایی مانند “رتبه بندی نمایش بسته های محلی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد” یا “پانل دانش حذف خواهد شد” ممکن است اعمال شود.

در این صورت تلاش‌های سئوی محلی که تاکنون انجام شده بی‌نتیجه خواهد بود، پس لطفاً از انجام کارهای ممنوعه خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک