پرش به محتوا
خانه » بلاگ » نمایه سازی بک لینک ها با سرعت راهنمای جامع (روش آرشیو بک لینک ها)

نمایه سازی بک لینک ها با سرعت راهنمای جامع (روش آرشیو بک لینک ها)

اگر شما می خواهید نمایه سازی بک لینک به سرعت و به آسانی شما خوش شانس هستید، زیرا امروز و در این راهنمای جامع قصد دارم به شما نشان دهم که کدام یک از این استراتژی های آرشیو بک لینک کار می کند.
ایندکس کردن بک لینک های شما برای موفقیت هر کمپین لینک سازی بسیار مهم است. ایجاد لینک ها در صورتی که توسط گوگل ایندکس نشده باشند فایده ای ندارد، شما وقت، انرژی و پول خود را تلف می کنید.

ایندکس کردن بک لینک‌ها نسبت به امروز بسیار آسان‌تر بود، فقط باید فیدهای RSS ایجاد می‌کردید و آنها را به فهرست‌های RSS ارسال می‌کردید. دو سال پیش این بسیار موثر بود – اما الان چطور؟ چیست؟ بهترین راه برای آرشیو سریع و موثر بک لینک ها؟


در این مقاله چه چیزی یاد خواهید گرفت؟



شروع به آزمایش با سایت های نمایه سازی بک لینک رایگان و پولی کنید


برای اینکه بفهمم موثرترین راه برای ایندکس کردن بک لینک ها چیست، تصمیم گرفتم تستی را برای اندازه گیری نتایج سایت های مختلف آرشیو بک لینک راه اندازی کنم. من 5000 پیوند در 5 پروژه جداگانه با استفاده از خدمات ساخت بک لینک به یک سایت نمایشی از فهرست ها، نظرات و ویکی ها، Web 2.0 ایجاد کردم.

من استفاده کرده ام ماشین محتوا با بدترین ترکیب ممکن از تنظیمات برای ایجاد محتوای منحصر به فرد و غیر مفید بدون جملات مفید. ایندکس کردن نوع محتوایی که افراد ادعا می کنند برای لینک سازی مفید نیستند غیرممکن است.

هنگامی که هر یک از پنج پروژه به 1000 بک لینک رسید، من به سمت نمایه سازی آنها با استفاده از روش ها و خدمات مختلف حرکت کردم، از جمله:

مزرعه پینگ

PingFarm یک سرویس نمایه سازی رایگان است که بسیاری از افراد آن را در انجمن ها به اشتراک می گذارند. اساسا، تنها کاری که انجام می دهید این است که بک لینک های خود را پینگ کنید و نه بیشتر.
این یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فهرست‌نویسی است که سال‌هاست منقرض شده است، اما هنوز هم ابزاری است که بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب

Indexification اساسا URL های کوتاهی را برای پیوندهای شما ایجاد می کند، آنها را پینگ می کند، فیدهای RSS تولید و ارسال می کند، پینگ ها و نقشه های سایت تولید می کند، و همچنین صفحات محتوا را برای پینگ با پیوندهای شما ایجاد می کند.

آنها تضمین می کنند که Google حداقل هر پیوندی را که برای آنها ارسال می کنید می خزد. شما می توانید 50000 لینک در روز با 17.97 دلار در ماه ارسال کنید.

فهرست شده

Lindexed دقیقاً به همان روش Indexification عمل می کند. آنها از همان روش های نمایه سازی استفاده می کنند با این تفاوت که یک ویژگی منحصر به فرد به نام PingCloud دارند. با این حال، پردازش 50000 پیوند در روز کمی بیشتر با 24.97 دلار در ماه هزینه دارد.

OneHourIndexing

تیم OneHourIndexing روش هایی را که برای ایندکس کردن پیوندهای شما استفاده می کنند، فاش نمی کند. تنها چیزی که می دانم این است که آنها از “تکنیک های مخفی” استفاده می کنند که “بدون پینگ، rss یا لینک بیلدینگ”. با این حال، این فناوری های مخفی هزینه بیشتری دارند – 17 دلار در روز برای پردازش 1000 پیوند یا 47 دلار / 10،000 دلار در روز یا 97/30،000 دلار در روز.

مرجع

من نام آن را Referrer یا Control گذاشتم، زیرا این لینک ها به هیچ سرویس نمایه سازی ارسال نمی شوند و به طور معمول ایندکس می شوند. این به ما معیاری برای سنجش سایر خدمات می دهد تا ببینیم آیا خدمات نمایه سازی واقعاً کار می کنند یا خیر.


نتیجه ای که من با استفاده از سایت های آرشیو لینک خارجی به دست آوردم


به یاد داشته باشید، هر یک از 4 سرویس و 5 پروژه فوق دارای مجموعه ای از 1000 پیوند است که با بدترین محتوایی که من تا به حال ایجاد کرده ام ساخته شده است. من هر مجموعه از پیوندها را در خدمات نمایه سازی مربوطه ارسال کردم و سپس پیوندها را روزانه با استفاده از ابزارهای وب مستر به مدت 15 روز بررسی کردم.

در اینجا خلاصه ای سریع از نتایج پس از 15 روز بررسی درصد کلی پیوندهای فهرست شده آورده شده است.

بهترین سایت های نمایه سازی بک لینک

همانطور که می بینید، نتایج بسیار واضح هستند، به خصوص زمانی که به شکل نمودار به آن نگاه کنید.

نحوه آرشیو کردن بک لینک ها

بدون شک، OneHourIndexing بهترین خدمات نمایه سازی بک لینک پولی است. جالب اینجاست که استفاده از سرویس پولی Lindexed یا سرویس رایگان PingFarm هیچ مزیتی را به همراه ندارد. برای من این فقط اتلاف وقت و پول است.
استفاده از سرویس Indexifcation مزایایی دارد اما فقط نیمی از پیوندهای فهرست شده از OneHourIndexin را دریافت می کند.

بهترین سایت های نمایه سازی بک لینک

  1. OneHourIndexer بهترین در این تجربه با وجود قیمت بالا.
  2. داستان شاخص نیمه خوب، 4 برابر ارزان تر از اولی.
  3. فهرست شده هدر دادن پول دوست من آن را بدترین در نظر بگیرید
  4. PingFarm وقت خود را تلف کنید، بهتر است از آن برای کارهای دیگر استفاده کنید.

بهترین راه برای ایندکس کردن بک لینک ها

  • ۲ هفته صبر کنید تا گوگل به طور معمول آن را پیدا کند
  • اگر ایندکس نشدند، هر کدام را پینگ کنید و رایگان است
  • یک هفته دیگر صبر کنید
  • اگر بک لینک ها هنوز ایندکس نشده اند، آنها را به OneHourIndexing یا Index Fiction ارسال کنید.
  • همه نتایج خود را پیگیری کنید
  • این فرآیند تضمین می کند که بک لینک های شما ایندکس می شوند

بنابراین به طور خلاصه، اگر می خواهید پیوندهای خود را ایندکس کنید، از OneHourIndexing استفاده کنید. آنها بهترین ایندکس کننده بک لینک هستند. اگر از Lindexed یا Pingfarm استفاده می کنید پس از هدر دادن زمان و پول خود دست بردارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک