پرش به محتوا
خانه » بلاگ » هاست وردپرس چیست؟ کدام بهترین است؟

هاست وردپرس چیست؟ کدام بهترین است؟

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس یک سرویس میزبانی وب تخصصی برای وب سایت های ساخته شده با وردپرس است. از این میزبانی، کاربران اینترنت به محتوای ما، به صفحات ما که با این CMS ایجاد شده اند دسترسی خواهند داشت و ما می توانیم آن را به روز کنیم.

هاست یا سرور واقعاً مانند رایانه ای است که برای نمایش URL های مختلف اختصاص داده شده است، همانطور که رایانه ما به نمایش پوشه ها و فایل ها اختصاص دارد. به همین دلیل، تبدیل کامپیوتر خودمان به سرور نسبتا آسان است، در این مورد توسط اینترانت ما محدود شده است.

هاست وردپرس به منابع زیادی نیاز ندارد، به سادگی از اجرای PHP (برای فایل ها) و MySQL (برای پایگاه داده) پشتیبانی می کند.. همه چیزهای دیگر افزودنی هایی هستند که ممکن است برای وب سایت هایی با ویژگی ها و خدمات بسیار ضروری باشند.

هاست رایگان وردپرس

هاست رایگان وردپرس

دو نوع هاست رایگان وردپرس وجود دارد: آنهایی که بخشی از کامپیوتر ما را تبدیل می کنند روی سرور محلی و آن ها خدمات میزبانی وب محدود در اینترنت.

میزبانی محلی امکان دسترسی رایگان به وب سایت ها از اینترانت را فراهم می کندبه، از شبکه ایجاد شده توسط یک روتر، برای مثال. با این حال، به جز تنظیمات پیشرفته، از طریق اینترنت قابل دسترسی نیستند. در هر صورت، آنها فقط به عنوان یک مرحله قبل از آپلود در یک اقامتگاه اینترنتی توصیه می شوند.

هاست حرفه ای رایگان وردپرس محدود است، اما دارایی بسیار خوبی برای شروع یادگیری یا آزمایش است. آنها حتی می توانند برای تولید حداقل محصول بادوام خدمت کنند.

قطعا، برای من بهترین هاست رایگان وردپرس است https://trencheradev.com/ به شما این امکان را می دهد تا با یک کلیک یک وب سایت رایگان و امن با دسترسی کامل ایجاد کنید. اگر می خواهید استفاده از وردپرس را یاد بگیرید و می خواهید آنها بتوانند از وب سایت شما بازدید کنند، TrincheraDev یک گزینه عالی است.

بهترین هاست برای وردپرس

بهترین هاست وردپرس رایگان نیستقرار نیست خودمان را گول بزنیم، اما آنها بسیار ارزان هستند. من قصد دارم دو شرکت بزرگ میزبانی وب را توصیه کنم که هر بهانه ای را در رابطه با قیمت از بین می برند. بی شک هاست بی کیفیت به سرعت سایت و سئو وب سایت ضرر می رساند.

زمین سایت

بهترین هاست وردپرس

Siteground یک هاست با کیفیت وردپرس است، با پشتیبانی چشمگیر. احتمالاً ارائه دهنده میزبانی است که بیشتر با جامعه وردپرس در تماس است.

Siteground دارای 3 طرح میزبانی برای وردپرس است: StartUp، GrowBig و GoGeek. بسته به تاریخ قرارداد، می توانید از 3 یورو در ماه تا 35 یورو در ماه دریافت کنید، بنابراین داشتن ترفیع بسیار مهم است.

هاست کوچک Siteground در حال حاضر بسیار قدرتمند است، بنابراین نیاز به یک برنامه بزرگتر از دوم دشوار خواهد بود. انشالله که همینطور باشه اگر بخواهید خدمات آنها را امتحان کنید، یک پیوند وابسته به شما می دهم: https://www.siteground.com/index.htm?afcode=caf1e23ec99e5747e1bb5275fb6036c0

سرد

بهترین هاست وردپرس

Sered یک شرکت میزبانی است که به طور فزاینده ای توصیه می شود و اینکه در جامعه وردپرس بیشتر و بیشتر دیده می شود.

سرد 3 طرح دارد، از 5.5 یورو در ماه تا 14 یورو در ماه متغیر است. همه سرورها واقعاً بسیار بهینه شده اند و از پشتیبانی بالایی برخوردار هستند.

عملکرد Sered واقعا شگفت انگیز است و اگر بتوانید تخفیف بگیرید، می توانند بسیار ارزان، واقعاً ارزان ظاهر شوند. در اینجا یک پیوند وابسته برای خرید هاست وجود دارد: https://clientes.sered.net/aff.php?aff=113606

بهترین هاست برای وردپرس

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟ برای من Sered است، آنجاست که من بیشتر پروژه هایم را دارم. من همچنین در Siteground و سایر شرکت های بزرگ مشتری دارم، اما Sered را ترجیح می دهم.

برای من این بهترین هاست وردپرس است زیرا عملکرد بسیار خوبی دارند، پشتیبانی فنی عالی دارند، ابزارهای بسیار خوبی دارند و کارهای زیادی را در پشت صحنه انجام می دهند که به شما کمک می کند و شما حتی نمی دانید، به خصوص در مورد امنیت.

من لینک وابسته خود را به شما می دهم: https://clientes.sered.net/aff.php?aff=113606 توصیه من این است که همیشه به دنبال گزینه سرورهای تخصصی وردپرس باشید

قرارداد میزبانی برای وردپرس

استخدام هاست وردپرس

قرارداد میزبانی برای وردپرس بسیار ساده است. یک چیز اساسی این است که آیا از قبل دامنه دارید یا خیر. در برخی از تبلیغات به شما دامنه می دهند، اما در برخی دیگر باید آن را جداگانه خریداری کنید. بنابراین قبل از رفتن به استخدام سرور، دامنه را داشته باشید یا در مورد دامنه مورد نظر خود شفاف باشید.

تصمیم دیگری در مورد محل اقامت که باید در مورد آن واضح باشید این است اگر می خواهید ماهانه پرداخت کنید یا می خواهید سالانه پرداخت کنید. توصیه من این است که سالیانه پرداخت کنید و به این ترتیب تخفیف های بیشتری خواهید داشت. و واقعاً چیز زیادی برای تصمیم گیری وجود ندارد، شما از قبل دامنه و هاست خود را خواهید داشت.

خوبی سایت Siteground یا Sered که متخصصان میزبانی در هاست وردپرس هستند، این است که پس از بستن قرارداد با سرویس، می توانند در طول فرآیند به شما کمک کنند. یعنی معمولا دامنه و هاست از قبل مرتبط را به شما می دهند و اگر سوالی دارید می توانید بلیط بگذارید و تقریباً در همان لحظه با ایمیل شما را حل می کنند.

توصیه من این است که با یک سرور محلی یا در TrenchDev شروع کنید. پس از آشنایی، می‌توانید به یکی از این دو گزینه سوئیچ کنید.

جزئیات هنگام استخدام هاست وردپرس

استخدام سرور وردپرس

ما به شما می دهیم 5 جزئیاتی که باید به آنها توجه کنید هنگام استخدام هاست وردپرس:

هاست اشتراکی یا نه

این مهم است که بدانیم آیا سرور را با سایر کاربران به اشتراک می گذاریم یا خیر. آنچه ما واقعاً به اشتراک می گذاریم IP است. اگر هاست باکیفیت باشد این موضوع چندان اهمیتی نخواهد داشت اما اگر هاست ارزان باشد می تواند روی ما تاثیر بگذارد.

به محض اینکه حجم قابل توجهی از ترافیک داریم، بهتر است روی سروری باشیم که تا حد امکان همسایه های کمتری دارد. در ابتدا، تقریباً همان را به ما خواهد داد.

تعداد نصب وردپرس

سرورهایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند فقط یک وردپرس را نصب کنید، اما سایرین امکان نصب بیشتر را دارند. بنابراین مهم است که بدانیم تعداد دامنه هایی که می توانیم روی سرور خود داشته باشیم، چه تعداد پایگاه داده می توانیم ایجاد کنیم…

اگر قرار باشد فقط یک وب سایت را میزبانی کنیم، این داده ها دقیقاً همان را به ما می دهند.

گنجایش انبار

Lظرفیت ذخیره سازی تنها در صورتی مهم خواهد بود که میزبان چندین وردپرس باشیم یا وب سایت هایی با تصاویر، صدا و ویدیوهای زیاد داشته باشیم. اگر پشتیبان‌گیری‌ها به صورت خارجی ذخیره می‌شوند، مشکلی نیست.

نصب کننده های خودکار

خدمات میزبانی اغلب به شما امکان می دهد وردپرس را تنها با یک کلیک نصب کنید.. علاوه بر این، آنها سیستم های بهینه سازی را از قبل آماده به کار می کنند.

اگر می دانید چگونه وردپرس را به طور کامل مدیریت کنید و در مورد سیستم ها می دانید، این برای شما مهم نخواهد بود، اما اگر یک کاربر مبتدی هستید، زندگی شما را نجات می دهد.

پشتیبان گیری

پشتیبان گیری ها پشتیبان هستند. شما می توانید پشتیبان گیری خارجی تهیه کنید، اما سرورهایی وجود دارند که پشتیبان گیری روزانه انجام می دهند.

اگر پشتیبان‌گیری خارجی تهیه می‌کنید، این برای شما مهم نخواهد بود، اما اگر نمی‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم، این می‌تواند در صورت از دست دادن اطلاعات جان شما را نیز نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک