پرش به محتوا
خانه » بلاگ » آموزش رایگان سئو

آموزش رایگان سئو

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو – برای ظاهر شدن وب سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو مهم است. صرف نظر از اینکه می خواهید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید یا خدمات سئو را خریداری کنید، مهم است که اصول سئو را درک کنید. اما ممکن است بپرسید چگونه سئو را یاد بگیرم؟ در واقع، شما به چیزی جز کنجکاوی نیاز ندارید، اما همچنین طیف گسترده ای از راهنماها و دوره های آموزشی رایگان در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد. در اینجا نکاتی را در مورد نحوه یادگیری سئو به صورت رایگان ارائه می دهیم!

گوگل نحوه عملکرد جستجو را توضیح می دهد

بهترین مکان برای شروع یادگیری سئو در خود گوگل است. در Google Search Central یک بخش کامل در مورد اصول اولیه سئو وجود دارد. زیرا بیشتر دنیای سئو همچنان حول محور گوگل می چرخد ​​مال آنهاست راهنمای شروع SEO مکان مشخص شده برای شروع سفر SEO خود. در اینجا، گوگل توضیح می دهد که موتور جستجوی آنها چگونه کار می کند و برای ظاهر شدن در آنجا چه کاری باید انجام دهید. Search Central همچنین دارای یک وبلاگ SEO است که در آن می توانید آخرین اخبار را مستقیماً از دهان اسب بخوانید.

آیا با توسعه دهندگانی کار می کنید که واقعاً SEO را نمی دانند؟ به آنها انعام دهید راهنمای سئو گوگل برای توسعه دهندگان. هم این مطالب و هم سایر مطالب در Search Central به زبان‌های مختلف در دسترس است، اما تا کنون به زبان سوئدی موجود نیست.

راهنمای سئو برای مبتدیان و متخصصان

یک منبع کاملاً فوق العاده از دانش SEO است LearningSEO.io (به انگلیسی). مربی SEO Aleyda Solis مطالب گسترده و بسیار کاملی را در مورد تقریباً هر جنبه از SEO ایجاد کرده است. همه راهنماها و نکات کاملا رایگان هستند. در اینجا یک مقدمه اولیه برای SEO و همچنین مطالب عمیق در مورد همه چیز از استراتژی پیوند گرفته تا سئو فنی را خواهید یافت. Aleyda همچنین طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان سئو را توصیه می کند – مناسب برای کسانی که می خواهند کار با SEO را شروع کنند اما بودجه محدودی دارند. به شدت برای مبتدیان و متخصصان توصیه می شود!

ابزار SEO Moz مطالب آموزشی گسترده ای را در قالب مقاله، ویدئو و وبینار ارائه می دهد. در اینجا یک راهنمای مبتدی عالی وجود دارد – راهنمای مبتدیان برای سئو. اگر قصد دارید متخصص شوید، مقدار زیادی مطالب عمیق نیز در اینجا وجود دارد. رقبا اچرفس و سمروش البته نمی خواهید بدتر شوید و همچنین راهنمای خوبی برای مبتدیان داشته باشید.

راهنمای سئو به زبان فارسی

بهترین و جامع ترین مقدمه های سئو به زبان انگلیسی است، اما البته منابع زیادی به زبان فارسی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از آژانس های سئو راهنمای سئو را در وب سایت خود منتشر می کنند. البته هدف فروش خدمات آنهاست، اما راهنماها هنوز هم ارزش خواندن دارند. به عنوان مثال، آژانس میخک مارکتینگ  یک مدرسه SEO است و یک یادگیری مداوم و آپدیت شده  SEO را اجرا می کند.

وبلاگ ها، پادکست ها و خبرنامه ها

آیا شروع کرده اید و اصول بهینه سازی موتور جستجو را یاد گرفته اید؟ عالی – اما کار شما تمام نشده است. صنعت جستجو دائما در حال تغییر است و اخبار بیشتر از هر زمان دیگری منتشر می شود. مهم است که به روز باشید تا دانش سئو به روز باشد. خوشبختانه، تعداد زیادی وبلاگ، پادکست و خبرنامه وجود دارد که به شما کمک می کند دانش سئوی خود را به روز نگه دارید.

میخک مارکتینگ  یک خبرنامه و وب سایت آموزشی عالی است. مایل به دریافت اخبار سئو روزانه آمریکایی هستید زمین های موتور جستجو خبرنامه گزینه خوبی است. البته، تمرکز ایالات متحده بسیار زیاد است، اما مطمئناً از جدیدترین موارد در سئو آگاه خواهید شد. اگر ترجیح می‌دهید خلاصه‌ای راحت از مهم‌ترین اخبار در بازاریابی دیجیتال دریافت کنید، خبرنامه تونی هامارلوند توصیه می‌شود، جایی که متخصص SEO Ulrika Viberg به‌طور دوره‌ای بینش‌های عاقلانه‌ای درباره آنچه در بهینه‌سازی موتورهای جستجو اتفاق می‌افتد ارائه می‌دهد.

در سفر سئوی خود موفق باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک