پرش به محتوا
خانه » بلاگ » تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی – چگونه کلمات کلیدی خود را پیدا کنید

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی – چگونه کلمات کلیدی خود را پیدا کنید

ابزار کلمه کلیدی

تعدادی ابزار کلمات کلیدی مختلف وجود دارد که می تواند به طوفان فکری شما کمک کند. در اینجا دو پاراگراف وجود دارد که ما در Maia در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود از آنها استفاده می کنیم:

اهرفس

شکاف محتوا – ببینید رقبای شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند.

جستجوگر کلمات کلیدی – در اینجا می توانید هم کلمات کلیدی را بازیابی کنید و هم حجم آنها را ببینید.

Google Keyword Planner (ابزار رایگان).

کشف کلمات کلیدی جدید – در اینجا می توانید برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با کلیدواژه هایی که امروزه روی آنها سرمایه گذاری می کنید و ارتباط نزدیکی با کسب و کار شما دارند، کمک بگیرید.

دریافت اطلاعات در مورد حجم جستجو و پیش بینی – هنگامی که لیست کلمات کلیدی فعلی خود را تهیه کردید، می توانید آنها را در اینجا بچسبانید تا حجم جستجوی آنها را مشاهده کنید.

پیشنهاد اوبر

مرور کلی کلمات کلیدی – کلمات کلیدی مرتبط با کلمات کلیدی اصلی خود را ببینید و حجم ترافیک آنها و نحوه روند آنها را مشاهده کنید.

ایده کلمات کلیدی – این مانند گزینه بالا عمل می کند، اما در اینجا می توانید دامنه خود یا یک رقیب را برای دریافت ایده های کلمه کلیدی وارد کنید.

تجسم کلمه کلیدی – این ابزار جدیدی است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی دم بلند را با زوایای مختلف پیدا کنید.

وب سایت های مشابه – این ابزار یادآور “Ahrefs – Content Gap” است.

💡 نکاتی در مورد پلاگین ها

می توانید این افزونه ها را به مرورگر گوگل کروم اضافه کنید و از آنها در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود استفاده کنید:

کلمه کلیدی Surfer (افزونه رایگان) – شما می توانید اطلاعات بسیار مفیدی را از قسمت جستجو در این ابزار دریافت کنید که می تواند بعد از تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی به شما کمک کند، اما در هنگام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می توانید از این برای دیدن کلمات کلیدی مرتبط و مشاهده حجم جستجوی آنها استفاده کنید. آنها در سمت راست نتایج فیلد جستجو ظاهر می شوند.

Ubersuggest (افزونه رایگان). – این ابزار همچنین می تواند در موارد مختلفی به شما کمک کند، اما مهمتر از همه می توانید از این ابزار در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود برای پیدا کردن چندین کلمه کلیدی مرتبط استفاده کنید، همچنین آنها را در کادر سمت راست خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک