پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رنک مث، بهترین افزونه سئو برای وردپرس

رنک مث، بهترین افزونه سئو برای وردپرس

رتبه ریاضی چیست؟

پاسخ کوتاه این است که بگوییم یک است افزونه برای بهینه سازی SEO OnPage، اما در مقایسه با بقیه پلاگین های SEO که مدت زیادی با ما بوده اند، از تمام کیفیت های آن می کاهد.

فقط به این دلیل، رتبه ریاضی یک افزونه سئو است، اما نه فقط یک افزونه دیگر سئو، بلکه “او” افزونه سئو.

نه تنها دارای ویژگی هایی است که سایر افزونه های سئو حتی ندارند، بلکه بسیاری از آنها ویژگی هایی هستند که فقط در صورت پرداخت هزینه می توانید در افزونه های دیگر داشته باشید. به عبارت دیگر هست کاملا رایگان.

علاوه بر ویژگی هایی که قبلاً در افزونه های سئو به آن عادت کرده ایم، مانند ویرایش متا تگ ها و پیکربندی و نمایه سازی صفحات و پست ها که البته در Rank Math نیز خواهیم یافت، در Rank Math می توانیم موارد دیگری را پیدا کنیم که پولی هستند. در پلاگین های دیگر یا به سادگی، حتی در نظر گرفته نشده اند، و این به ما در بهینه سازی سئو OnPage کمک زیادی می کند، مانند:

    • ادغام از طرح واره داده های ساخت یافته برای حداکثر 14 نوع محتوا (و در حال رشد)، به طوری که ما مجبور به استفاده از افزونه های دیگر نیستیم یا موضوع ما از پشتیبانی کامل Schema برخوردار نیست.
    • ابزار یکپارچه برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی با استفاده از LSI (“شاخص معنایی نهفته”) تا محتوای ما به هدف جستجوی کاربر نزدیکتر باشد.
    • نظارت بر موقعیت از کلمات کلیدی اصلی ما، از طریق معیارهای مختلف، مانند CTR، از کنترل پنل وردپرس.
    • یک ابزار ممیزی SEO برای وردپرس شما، که مشکلات اصلی SEO OnPage را که ممکن است وب سایت ما داشته باشد شناسایی می کند.
    • پشتیبانی یکپارچه برای کنترل خطاهای 404 در وردپرس (صفحه وب یافت نشد) و مکانیسم تغییر مسیر از انواع مختلف (301، 302، 307، و غیره).
    • ابزار یکپارچه برای تولید پودر سوخاری در وردپرس (پودرهای سوخاری، و همچنین داده های ساختاری مربوطه.
    • ادغام اصلی گزارش ها و معیارهای کنسول جستجوی گوگل در کنترل پنل وردپرس، در قالبی خواناتر از خود کنسول جستجو.
    • سیستم مدیریت نقش کاربر، برای وب سایت هایی با چندین کاربر مفید است که هر یک از آنها فقط می توانند از برخی از ویژگی های Rank Math استفاده کنند.
    • طراحی مدولار از توابع اصلی آن است، به طوری که ما فقط موارد مورد نیاز خود را فعال می کنیم.
    • طراحی شده برای کوچک و سریع: در حال حاضر این افزونه SEO است که فضای کمتری را اشغال می کند و بار فرآیند کمتری را در وردپرس اشغال می کند.

با وجود تعداد زیادی توابع که Rank Math شامل می شود، این بدان معنا نیست که استفاده و پیکربندی آن پیچیده است.

برعکس، به لطف طراحی ماژولار آن، ما فقط آنچه را که فعال کرده ایم، خواهیم دید و علاوه بر این، با منحنی یادگیری سریع و شهودی، به خوبی در کنترل پنل وردپرس ادغام شده است.

به عنوان آخرین جزئیات، اگر کاربر Yoast SEO یا All-in-One هستیم، Rank Math شامل یک است داده های خود را وارد کنید، تا هیچ یک از تنظیمات و بهینه سازی هایی که با آن انجام داده ایم را از دست ندهیم.

بنابراین، اگر این ابزار شما را متقاعد کند، مهاجرت از یکی به دیگری به هیچ وجه آسیب زا نخواهد بود.

ویدیوی زیر به بررسی این افزونه، از نصب تا پیکربندی و تنظیم دقیق آن، گذراندن مراحل فعال سازی آن، به عنوان پیش نمایشی از آنچه در این مقاله به تفصیل خواهیم دید، می پردازد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک