پرش به محتوا
خانه » بلاگ » طراحی سایت مانند حراج

طراحی سایت مانند حراج

افادا چگونه به شما در طراحی وب سایتی مانند حراج کمک می کند؟

آیا تا به حال به طراحی سایتی مانند حراج فکر کرده اید؟ آیا می دانید با طراحی سایتی مانند حراج چقدر سود خواهید داشت؟

هنگامی که شما صاحب یک طراحی وب سایت مانند حراج هستید، یک فروشگاه یکپارچه و جامع برای تمام محصولات مختلف که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند در یک مکان ارائه می دهید و همچنین بازار یکپارچه ای را در اختیار تجار قرار می دهد که از طریق آن می توانند محصولات خود را در آن به نمایش بگذارند. کمترین هزینه

از طریق یک شرکت مبایعه نامه، مالک خود را برای ارتباط با مخاطبان زیادی از مشتریانی که می خواهند محصولات خود را به نمایش بگذارند، متصل می کند، جایی که با داشتن یک طراحی سایت مانند حراج، می توانید از طریق کمیسیونی که خریدار برای شما ارسال می کند، به سود بالایی برسید. فروشنده، و کمیسیون به طور متوسط ​​1٪ است و می تواند با توجه به برنامه شما برای سایت کاهش یابد.

اگر به فکر طراحی سایت هستید، آنچه را که باید در مورد طراحی حراج بدانید را از طریق این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم.

طراحی حراج چیست؟

این سایت فروشگاهی است که برای نمایش محصولات مختلف طراحی شده است که به بسیاری از بازرگانان امکان می دهد در آن مشترک شوند و محصولات خود را به نمایش بگذارند و همچنین به جذب مشتریان جدید برای خرید تمام محصولات مورد نیاز خود از طریق آن کمک می کند.

حراج محسوب می شود فروشگاه الکترونیکی جامع است زیرا می توانید هر محصولی را که می خواهید بفروشید نمایش دهید و همچنین به مشتریان کمک می کند تا همه آنچه را که می خواهند در یک مکان پیدا کنند.

طراحی سایت مانند حراج و نحوه کار آن

این سایت به طور موثر کار می کند و می تواند بیش از یک میلیون تبلیغات را در خود جای دهد زیرا ما پایگاه های اطلاعاتی عظیمی داریم و امکان اضافه کردن بی نهایت بخش اصلی و فرعی داریم و مزایای زیادی در طراحی سایتی مانند حراج به دست می آورید، از جمله :

  • برد کنترل :

طراحی سایت مانند حراج شما یک کنترل پنل عربی و آسان را پیدا خواهید کرد که به راحتی از طریق تلفن همراه باز می شود که به شما کمک می کند تا به راحتی و روان سایت را کنترل کنید.

  • علاوه بر این اعضا :

طراحی سایتی مانند حراج به شما این امکان را می دهد که سرپرستان و مدیرانی را به کنترل پنل اضافه کنید تا به شما در نظارت بر فروشگاه کمک کنند، زیرا با وجود تعداد زیاد مشتریان و بازرگانان در سایت، مدیریت آن به تنهایی برای شما مشکل خواهد بود. ممکن است به کمک برخی افراد دیگر نیاز داشته باشد.

  • صفحه کمیسیون:

شما می توانید سایتی مانند حراج برای کنترل صفحه کمیسیون و صفحه ارتباط برای راه اندازی حساب های بانکی خود که در آن پول واریز می شود طراحی کنید.

  • رسانه های اجتماعی:

طراحی چنین سایتی به شما امکان می دهد با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و گوگل وارد شوید که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به راحتی وارد سایت شوند و پایگاه داده ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن بهره مند شوید.

  • ارتباط با بازدیدکنندگان:

طراحی این سایت این امکان را برای شما فراهم می کند که از طریق چت مستقیم و زنده با بازدیدکنندگان با مشتریان ارتباط برقرار کنید تا به صورت آسان و مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید.

همچنین به شما کمک می کند تا هر گونه مشکل یا سؤالی را که بازدیدکنندگان دارند به سرعت حل کنید.

  • تبلیغات را دنبال کنید:

طراحی سایتی مانند حراج به شما کمک می کند تا به راحتی تبلیغات را رصد و دنبال کنید و همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق گزارش هایی که به دست شما می رسد، تبلیغات متخلف را رصد کنید.

  • ارتباط بین اعضا:

ارائه پیام هایی بین اعضا که به تسهیل ارتباط آنها با یکدیگر کمک می کند.

  • آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید:

از طریق طراحی سایت می توانید آگهی مورد علاقه خود را ذخیره کنید زیرا سیستم تبلیغات ترجیحی را ارائه می دهد که برای ذخیره آگهی ترجیحی برای ذخیره شدن برای بعد کار می کند و همچنین به شما کمک می کند تا در هر زمان به سرعت به آن مراجعه کنید.

  • تغییر رنگ:

ویژگی طراحی سایتی مانند حراج وجود یک سیستم تغییر رنگ است که می توانید از طریق کنترل پنل سایت به طور خودکار آن را کنترل و تنظیم کنید.

  • اطلاعیه ها:

هنگامی که سایتی مانند حراج را طراحی می کنید، می توانید اعلان های سایت خود را در دستگاه الکترونیکی خود دریافت کنید، زیرا مشخصه آن وجود سیستم اعلان است، مانند سایت اصلی حراج و فیس بوک، که به شما کمک می کند همه موارد را پیگیری کنید. معاملات مربوط به سایت به روشی آسان و ساده.

  • دنبال برند:

طراحی سایتی مانند حراج امکان فالو کردن یک برند خاص را فراهم می‌کند، زیرا هنگام اضافه شدن این برند به فالوورهای آن نوتیفیکیشن نشان داده می‌شود و این به آنها کمک می‌کند تا همه چیزهایی که به تازگی به این برند اضافه شده است را بدانند و در نتیجه سهولت سرعت سفارش

  • لیست پلاک:

طراحی سایتی مانند حراج با وجود ویژگی لیست سیاه متمایز می شود که به شناسایی اعضای متخلف و منع فروش کمک می کند و به شما امکان می دهد در مورد این موضوع نگران نباشید زیرا به افزایش درجه کمک می کند. امنیت سایت

  • سیستم امتیازی:

طراحی سایتی مانند حراج شامل یک سیستم امتیاز برای هر یک از اعضا می باشد که در تعیین اعتبار اعضا مهم است که از طریق آن می توانید متوجه شوید چه کسانی کمیسیون پرداخت کرده اند و چه کسانی کمیسیون نداده اند.

طراحی سایت حراج

برای طراحی سایتی مثل حراج به چه چیزهایی نیاز دارید؟

هنگام طراحی سایتی مانند حراج به مواردی نیاز دارید که از طریق آنها بتوانید سایت را طراحی کنید که به شرح زیر است:

  • سرور میزبان:

شما باید به دنبال یک سرور خوب برای میزبانی سایت خود باشید و مطمئن شوید که این سرور دارای فضای ذخیره سازی بزرگ و سرعت بالایی است، زیرا سایت حاوی داده های مختلف زیادی است که با گسترش بیشتر سایت شما افزایش می یابد و این فضا و سرعت بالا به شما کمک می کند تا سایت را به خوبی کار کنید که از حضور آن خارج نمی شود بسیاری از مشتریان با مشکل بارگذاری کند وب سایت مواجه می شوند.

  • تقسیم سایت:

هنگام طراحی سایتی مانند حراج، باید قسمت های اصلی و فرعی سایت را مشخص کنید و مطمئن شوید که سایت را به صورت سازماندهی شده و واضح تقسیم بندی کنید تا به تجار کمک کند بخش مربوط به محصولات خود را بشناسند و سهولت بیشتری داشته باشند. درج تبلیغات در آن و همچنین دسترسی سریع مشتریان به محصولاتی که در فرآیند خرید باید خریداری شوند را به صورت سریع تسهیل می کند.

  • طراحی سایت:

باید در نظر داشته باشید که باید سایت خود را به روشی متمایز طراحی کنید و همچنین می توانید از طراحی های ارائه شده توسط بسیاری از سایت های طراحی استفاده کنید، اما حتما طرح های باکیفیت را انتخاب کنید.

  • تعریف حریم خصوصی و سیاست های معامله:

شما باید خط مشی های مختلفی را که از نظر حریم خصوصی و معامله از طریق سایت شما مهم است را مشخص کنید که باید توسط تاجران و خریداران رعایت شود.

  • داشتن حساب بانکی:

داشتن یک حساب بانکی مهم است زیرا می توانید هنگام خرید از طریق آن، پول شرکت را روی آن دریافت کنید سایت.

  • تنظیم سیستم امنیتی:

مطمئن شوید که برای محافظت از سایت خود در برابر هک شدن و حفظ کلیه تراکنش ها و داده های مربوط به حساب ها و روش های پرداخت چندگانه، یک سیستم حفاظتی بالا ارائه دهید.

  • تعیین روش های ارسال و تحویل:

شرکت های حمل و نقل مختلفی وجود دارند و شما باید در انتخاب یک شرکت حمل و نقل مطمئن که هزینه و سرعت مناسبی در تحویل محصولات به مشتریان در هر نقطه داشته باشد، دقت کنید.

  • ارائه خدمات پشتیبانی فنی:

طراحی سایتی مانند حراج شما را ملزم به ارائه یک تیم پشتیبانی یکپارچه می کند، زیرا به شما کمک می کند در صورت داشتن هر گونه سوال یا سوالی به مشتریان پاسخ دهید و همچنین به حل سریع مشکلات پیش روی مشتریان کمک می کند.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی اپلیکیشن حراج یکی از بهترین اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش می باشد، زیرا بازاری یکپارچه به شمار می رود که محصولات صاحبان موسسات و شرکت ها را با قیمت های رقابتی به نمایش می گذارد و همچنین امکان افزودن بسیاری از محصولات را به آنها می دهد. محصولات آنها برای فروش

در زیر مشخصات و ویژگی های اپلیکیشنی مانند حراج آورده شده است

  • امکان پیوند برنامه به وب سایت شرکت شما.
  • تبلیغات را فقط برای نمایش مشتریان هدف طبقه بندی کنید.
  • تبلیغات محصول را در سایت های ارتباطی مختلف ارسال کنید.
  • نظر اعضای نظرسنجی در مورد کالاها و معامله گران.
  • ارائه یک موتور جستجوی هوشمند که به دسترسی آسان و سریع به محصول کمک می کند.
  • در دسترس بودن تعداد زیادی بخش متنوع و متفاوت.
  • به راحتی پیشنهادات و تبلیغات را اضافه کنید.
  • یک سیستم هشدار پیشرفته که اعلان‌ها را برای مشتریان ارسال می‌کند و همچنین هنگام خرید محصولات، اعلان‌ها را نمایش می‌دهد.
  • نظرات و عضویت کاربران را کنترل کنید.

اپلیکیشن حراج دارای صفحات متعددی از جمله

  1. یک صفحه باز برای برنامه، که حاوی یک رابط متمایز برای شرکت شما است.
  2. صفحه ورود؛ مشتریان می توانند از طریق ایمیل وارد وب سایت شوند.
  3. صفحه ثبت نام اپلیکیشن که از طریق آن مشتریان اطلاعات کامل خود را وارد کرده و از طریق پیامی ثبت عضویت در اپلیکیشن را تایید می کنند.
  4. یک صفحه اصلی شامل بخش ها و تبلیغات با منوی کناری از مهمترین صفحات در برنامه.
  5. صفحه تبلیغات، تاجر را قادر می سازد تبلیغات خود را دنبال کند.
  6. صفحه پیام، برای صحبت با مشتریان.
  7. صفحه سیستم را برای تسهیل فرآیند جستجو در برنامه جستجو کنید.
  8. صفحه ارتباطی که از طریق آن مشتریان با مدیریت ارتباط برقرار می کنند و نظرات خود را اضافه می کنند.
  9. صفحه توافقنامه کمیسیون، برای ایجاد توافقات کمیسیون.
  10. صفحه تخفیف ها، تخفیف های موجود.

راه های طراحی سایتی مثل حراج چیست؟ ?

دو روش برای طراحی سایتی مانند حراج وجود دارد که عبارتند از:

  • طراحی وب سایت:

این روش در طراحی سایت به شما بستگی دارد، زیرا خودتان سایت خود را از طریق سایت های طراحی طراحی و برنامه نویسی می کنید، زیرا به شما امکان می دهد طرح ها و ابزارهای رایگان و پولی را در این زمینه به شما کمک کنند.

  • شرکت طراحی:

این شرکت طراحی دارای تعدادی مهندس و طراح با تخصص و مهارت ممتاز و بالا است که قادر به اجرای حرفه ای طرح شما هستند و شرکت طراحی پیشنهادات زیادی را ارائه می دهد که می توانید در طراحی سایت خود از آنها بهره مند شوید.

این شرکت به شما کمک می کند تا طرح خود را همانطور که می خواهید در زمان توافق شده دریافت کنید و همچنین پس از دریافت سایت با شما پیگیری می کند تا آن را توسعه داده و مشکلاتی را که با آن مواجه می شوید از طریق سایت برطرف کند.

هزینه طراحی سایتی مثل حراج چقدر است؟

نمی توان هزینه مشخص و مشخصی را برای طراحی سایتی مانند حراج تعیین کرد، زیرا تعیین آن به مواردی بستگی دارد که از یک طرح به طرح دیگر از نظر تعداد بخش ها، طراحی و ابزار مورد نظر شما در طراحی متفاوت است. سایت شما، اما به طور کلی این مشکلی نیست و نیازی به نگرانی در مورد هزینه نیست زیرا قیمت های افاد در مقایسه با کیفیتی که دریافت می کنید بی نظیر است.

آیا اکنون هوس طراحی وب سایتی مانند حراج را دارید؟ آیا می دانید در حال حاضر برای طراحی سایتی مانند حراج چه باید کرد؟

اگر واقعاً می خواهید سایتی مانند حراج را به صورت حرفه ای و با قیمت های رقابتی طراحی کنید، باید سریعا با ما تماس بگیرید یا با ما در ارتباط باشید، زیرا افاده یکی از بهترین شرکت های طراحی است که بهترین طرح های متمایز را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.

این شرکت دارای یک گروه برجسته از برنامه نویسان و طراحان است که می توانند سایت شما را به روشی متمایز و بهتر از آنچه شما می خواهید طراحی کنند.

اگر سوالات زیادی در مورد طرح در ذهن خود دارید، می توانید با شرکت افاده تماس بگیرید، زیرا ما تیم پشتیبانی فنی آماده پاسخگویی سریع به هرگونه سوال یا سوالی داریم.

سوالات متداول در مورد طراحی سایت مانند حراج عربستان سعودی

طراحی سایت مانند حراج چیست؟

شرکت افاده به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را مانند وب سایت حراج عربستان با تمام جزئیات و با آخرین تکنولوژی طراحی کنید

چگونه می توانم وب سایتی مانند حراج ایجاد کنم؟

با تماس با ما می توانید درخواست خدمات و دریافت هدایا و امتیازات ارائه شده توسط شرکت افاده را داشته باشید

طراحی اپلیکیشن حراج چیست؟

یک اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین است که توسط شرکت افاده بنا به درخواست شما طراحی شده است، خواه آیفون باشد یا اندروید

مزایای طراحی سایت حراج چیست؟

یکی از مزایای طراحی سایتی مانند حراج این است که می توانید صاحب یک فروشگاه شوید و امکانات دیگری را نیز دریافت کنید

“@context”: ” “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”: [

“@type”: “Question”,
“name”: “ما هو تصميم موقع مثل حراج؟”,
“acceptedAnswer”:
“@type”: “Answer”,
“text”: “شركة إفادة تساعدك في تصميم متجرك مثل موقع حراج السعودية بكامل التفاصيل بأحدث التقنيات”

,
“@type”: “Question”,
“name”: “كيف يمكنني إنشاء موقع مثل حراج؟”,
“acceptedAnswer”:
“@type”: “Answer”,
“text”: “من خلال الاتصال بنا يمكنك طلب الخدمة والحصول علي الهدايا والمميزات التي توفرها شركة إفادة”

,
“@type”: “Question”,
“name”: “ما هو تصميم تطبيق حراج؟”,
“acceptedAnswer”:
“@type”: “Answer”,
“text”: “هو تطبيق متجر إلكتروني تقوم بتصميمه شركة إفادة علي حسب طلبك إذا كان آيفون أو أندرويد”

,
“@type”: “Question”,
“name”: “ما هي فوائد تصميم موقع حراج؟”,
“acceptedAnswer”:
“@type”: “Answer”,
“text”: “من فوائد تصميم موقع مثل حراج يمكنك امتلاك متجر والحصول على المميزات الأخرى”

]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک