پرش به محتوا
خانه » بلاگ » فوتر در وردپرس چیست؟ بهترین راهنمای مبتدیان در سال 2023

فوتر در وردپرس چیست؟ بهترین راهنمای مبتدیان در سال 2023

پاورقی چیست؟ عبارت “پانویس” به بخش پایین یک صفحه وب در طراحی وب اشاره دارد. معمولاً جایی است که اطلاعات مهمی مانند اعلامیه‌های حق نسخه‌برداری، پیوندهای خط‌مشی رازداری، اعتبارات و موارد دیگر را پیدا می‌کنید. پاورقی همچنین ممکن است حاوی کد و اسکریپت هایی باشد که یک توسعه دهنده پوسته وردپرس می خواهد پس از بارگذاری بقیه محتوای صفحه در صفحه قرار دهد.

پاورقی چیست

هنگام ساخت قالب وردپرس، معمولاً قسمت فوتر در فایل قالب تعریف می شود “footer.php”. برخی از تم ها همچنین ممکن است دارای یک ناحیه ویجت با چندین ستون باشند که می توانید از آنها برای افزودن ویجت های وردپرس استفاده کنید.

معمولاً فوتر در کل وب سایت یکسان می ماند. به همین دلیل است که عناصر موجود در فوتر معمولا مواردی هستند که به کل سایت مرتبط هستند و مختص هیچ بخش خاصی نیستند.

پاورقی ThimPress

با این حال، با توسعه HTML5، مفهوم a “پایینی” و الف “سرتیتر” گسترش یافته اند. را “پایینی” اکنون می توان از عنصر نه تنها برای کل صفحه وب بلکه در بخش های مختلف صفحه وب استفاده کرد. برخی از صفحات وب حتی ممکن است دارای چندین صفحه باشند “سربرگ” و “پانویس ها”.

نتیجه: اکنون می دانید “پاورقی چیست؟”

وقتی در مورد “پایینی” در ThimPress (یک سایت وردپرس)، ما به بخش پایین صفحه وب اشاره می کنیم که به طور مداوم در کل سایت شما ظاهر می شود. به طور کلی از اصطلاح فوتر در جامعه وردپرس استفاده می شود، زیرا اکثر سایت های وردپرس دارای یک بخش سر و یک بخش پاورقی هستند.

بیشتر بخوانید: دانلودر ویدیو برای مک: 10 محبوب ترین


تماس با ما، ThimPress:

بیشتر بخوانید: به روز رسانی Storepify v1.3.8: به دنبال چه هستید؟

سایت اینترنتی: https://thimpress.com/

صفحه طرفداران: https://www.facebook.com/ThimPress

یوتیوب: https://www.youtube.com/c/ThimPressDesign

توییتر: https://twitter.com/thimpress


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک