پرش به محتوا
خانه » بلاگ » گواهی SSL که به شما https می دهد

گواهی SSL که به شما https می دهد

آیا آماده هستید تا وب سایت خود را با گواهی SSL* و https رمزگذاری کنید؟ شما به راحتی می توانید آن را از 100 کرون در سال از طریق cPanel مستقیماً خریداری کنید! این سرویسی است که همه مشتریانی که از میزبانی وب ما استفاده می کنند به آن دسترسی دارند!

ما در Webbdo اکنون این افزونه ممتاز را در کنترل پنل خود (cPanel) معرفی کرده ایم که به همه مشتریان ما امکان می دهد از https در دامنه خود استفاده کنند. این با هزینه ای از 100 کرون در سال بسته به نوع گواهی مورد نظر شما.

توجه داشته باشید که این خرید از یک ارائه دهنده شخص ثالث (cPanel) است و چیزی نیست که Webbdo ارائه می دهد.

به ما در Webbdo اجازه دهید اینترنت را با شما با رمزگذاری بسیار ایمن تر کنیم! با ما، این یک امر مسلم است!

https در webbdo.se

چگونه https را در دامنه خود خریداری و نصب کنم؟

اگر عجله نکنید و مطالب زیر را با دقت بخوانید انجام این کار بسیار آسان است! اگر یک فنجان قهوه یا یک فنجان چای داغ بردارید، همه چیز در کمتر از 30 دقیقه آماده است!

  1. با ورود به کنترل پنل cpanel خود شروع کنید.
  2. در زیر برگه “امنیت” “جادوگر SSL/TLS” را خواهید یافت. آنجا کلیک کنید.
  3. صفحه ای با تمام دامنه های شما که در میزبان وب دارید ظاهر می شود.
  4. دامنه مورد نظر برای خرید گواهی SSL را انتخاب کنید.
  5. نوع گواهی را که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید. از آنجایی که انواع مختلفی وجود دارد که برای اهداف مختلف استفاده می شود، باید بخوانید که کدام یک برای شما مناسب تر است. در اینجا صفحه ای است که آنها را توصیف می کند گواهی های مختلف سی پنل ارائه می دهد.
  6. برای نصب آن بر روی دامنه خود، پس از خرید، دستورالعمل ها را خریداری کرده و دنبال کنید!

مهم به خاطر سپردن؛

  • توجه داشته باشید که گواهینامه های SSL منحصر به فرد هستند و فقط از نام دامنه ای که برای آن خریداری می کنید پشتیبانی می کند. بنابراین نمی توانید آن را برای چندین دامنه اعمال کنید، بلکه فقط برای دامنه ای که آن را خریداری می کنید.
  • گواهینامه ها را می توان برای 1 یا 2 سال خریداری کرد. وقتی این زمان به پایان می رسد، گواهی نامعتبر می شود و باید تمدید شود! اگر تمدید نشد، از URL برای تغییر رنگ استفاده می شود سبز به قرمز که نشان دهنده معتبر نبودن گواهی است. این مسئولیت خود شماست که از تمدید آن اطمینان حاصل کنید! ایمیل یادآوری قبل از انقضا از سی پنل ارسال می شود.

چرا باید از گواهی SSL استفاده کنم؟

یکی گواهی SSL تمام ترافیک از آدرس دامنه به رایانه کاربر را رمزگذاری می کند. در نتیجه، هیچ خارجی نمی تواند ببیند چه نوع داده ای بین آدرس دامنه و رایانه درخواست کننده اطلاعات ارسال می شود. اگر جزئیات ورود، جزئیات حساب/ اعتبار، ایمیل یا سایر اطلاعاتی را که می‌خواهید خصوصی نگه دارید، درخواست می‌کنید، این امر به ویژه مهم است.

چگونه بفهمم که یک دامنه از گواهی SSL / https استفاده می کند؟

در واقع بسیار آسان است که ببینید آیا یک دامنه این امنیت را دارد یا خیر. این با بررسی URL برای نام دامنه. آیا با “https” است علامت گذاری سبز دامنه از یک گواهی معتبر استفاده می کند. از طرف دیگر، اگر یک URL فقط با “http” باشد، صفحه رمزگذاری نشده است و اطلاعات بین وب سایت و کاربر کاملاً برای دیدن همه باز است.

*SSL = لایه سوکت های امن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک