پرش به محتوا
خانه » بلاگ » نحوه ایجاد صفحه به زودی برای وردپرس Coming Soon + افزونه ها

نحوه ایجاد صفحه به زودی برای وردپرس Coming Soon + افزونه ها

نحوه تغییر لوگو در وردپرس

راه های زیادی برای تبلیغ یک وب سایت جدید وردپرس پس از راه اندازی وجود دارد. با این حال، تنها تعداد کمی از صاحبان وب سایت از دوره قبل از راه اندازی برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می کنند. اینجاست که ایجاد صفحه ای که به زودی  برای وردپرس منتشر می شود مفید است.

صفحه ای که به زودی منتشر می شود ابزار قدرتمندی برای تولید سرنخ برای وب سایت های جدید است که هنوز راه اندازی نشده است. این نوع صفحه اطلاعاتی در مورد سایت و آنچه ارائه می دهد ارائه می دهد. اگر هوشمندانه ساخته شود، یک صفحه قبل از راه اندازی می تواند به جذب بازدیدکنندگان سایت و تضمین فروش آینده کمک کند.

به خواندن ادامه دهید تا اهمیت صفحه به زودی برای یک وب سایت وردپرس را بررسی کنیم. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از یکی از پلاگین های پیشنهادی ما یک صفحه به زودی ایجاد کنید.

یک صفحه وردپرس که به زودی منتشر می شود، انتظار راه اندازی یک وب سایت جدید را ایجاد می کند. بسیاری از اهداف بازاریابی، مانند ایجاد آگاهی از نام تجاری، جذب سرنخ ها و جمع آوری مخاطبان را انجام می دهد. صفحه‌ای که به زودی منتشر می‌شود معمولاً شامل یک تایمر شمارش معکوس برای راه‌اندازی سایت، نگاهی اجمالی به محصولات و خدمات جدید و معاملات تبلیغاتی است.

علیرغم ظاهر مشابه، یک صفحه به زودی و یک صفحه تعمیر و نگهداری اهداف متفاوتی دارند. اولی باعث ایجاد تبلیغات و ایجاد سرنخ در طول فرآیند توسعه وب سایت می شود، در حالی که دومی تجربه کاربر را هنگام به روز رسانی یک سایت وردپرس موجود حفظ می کند.

چرا یک صفحه به زودی در وردپرس ایجاد کنیم؟

صفحه‌ای که به زودی وردپرس عرضه می‌شود، عموماً به‌عنوان جای‌بانی برای وب‌سایت‌هایی عمل می‌کند که در حال حاضر در مرحله توسعه هستند. به مردم درباره زمان راه اندازی وب سایت و محتوای آن اطلاع می دهد.

برای یک وب سایت تجاری، صفحه به زودی معمولاً برندی را که نمایندگی می کند تبلیغ می کند.

با هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه زیبا و اطلاعاتی که به زودی منتشر می شود به جای نمایش صفحه ناتمام، می توانید تجربه کاربری و اعتبار برند را حفظ کنید.

از دیدگاه بازاریابی، صفحه ای که به زودی منتشر می شود، ابزاری عالی برای تولید سرنخ است. به عنوان مثال، افزودن فرم ثبت نام به صفحه به ایجاد لیست ایمیل شما برای تبلیغات آینده کمک می کند.

Esentea در میان بسیاری از شرکت‌هایی است که از صفحه‌ای که به زودی برای تولید سرنخ استفاده می‌کند. این یک کد تخفیف راه اندازی برای تشویق ثبت نام های ایمیلی ارائه می دهد و فرصت های فروش بالقوه را قبل از عملیاتی شدن کسب و کار ایجاد می کند.

صفحه Esentea به زودی

سایر شرکت ها از صفحات فرود به زودی برای ایجاد آگاهی از برند و تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید استفاده می کنند. در صفحه ای که به زودی منتشر خواهد شد، جزئیات امکانات آینده و چگونگی بهره مندی این استراحتگاه برای مخاطبان هدف خود را بیش از پیش شرح می دهد.

صفحه همیشه به زودی

ایجاد یک صفحه به زودی در وردپرس همچنین به شما امکان می دهد در تبلیغات متقابل شرکت کنید. می‌توانید صفحه به‌زودی خود را به صفحات رسانه‌های اجتماعی برندتان پیوند دهید، و کانال‌های جایگزینی را برای مردم ارائه دهید تا از وب‌سایت و کسب‌وکار شما به‌روز بمانند.

چگونه یک صفحه به زودی در وردپرس ایجاد کنیم

روش های زیادی برای ایجاد یک صفحه به زودی وجود دارد تا بتوانید از دسترسی بازدیدکنندگان وب سایت به وب سایت وردپرس ناتمام خود جلوگیری کنید.

کاربران هاستینگر می توانند حالت نگهداری وردپرس را از hPanel برای ایجاد یک صفحه خودکار فعال کنند. با این حال، این روش به شما اجازه نمی دهد محتوا و طراحی صفحه حالت نگهداری را سفارشی کنید.

اگر می خواهید در سفارشی کردن صفحه به زودی خود انعطاف پذیری داشته باشید، توصیه می کنیم از یک افزونه وردپرس به زودی استفاده کنید.

آموزش زیر به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از نسخه Lite صفحه ساز محبوب SeedProd یک صفحه وردپرس بسازید. اگر SeedProd با نیازهای شما مطابقت ندارد، لیست ما از بهترین افزونه های وردپرس با عملکردهای مشابه را در بخش بعدی بررسی کنید.

1. یک افزونه به زودی نصب کنید

هدایت به پلاگین ها جدید اضافه کن از داشبورد وردپرس شما. با تایپ نام در نوار جستجو، SeedProd را پیدا کنید، سپس افزونه را نصب و فعال کنید.

افزونه SeedProd در داشبورد وردپرس با دکمه Install Now برجسته شده است

دستورالعمل ها را برای تکمیل فرآیند راه اندازی دنبال کنید. از آنجایی که ما از نسخه Lite استفاده می کنیم، هنگام پیکربندی افزونه، تیک تمام ویژگی های Pro را بردارید.

2. صفحه وردپرس به زودی ایجاد کنید

باز کن SeedProd برگه → صفحات فرود. کلیک کنید بر روی افزودن صفحه فرود جدید دکمه.

ایجاد یک صفحه فرود جدید به زودی با استفاده از SeedProd

انتخاب کنید به زودی فیلتر سپس، با نگه داشتن ماوس روی آن و انتخاب علامت چک، یک الگوی صفحه شروع را انتخاب کنید. برای پیش نمایش قالب صفحه به زودی روی دکمه ذره بین کلیک کنید.

یک قالب از پیش ساخته شده وردپرس که به زودی برای صفحه فرود عرضه می شود را انتخاب کنید یا یکی از ابتدا طراحی کنید تا متناسب با جایگاه وب سایت شما باشد. ممکن است قالب‌های صفحه شروع در نسخه Lite محدود باشد، بنابراین برای باز کردن گزینه‌های بیشتر، به SeedProd Pro ارتقا دهید.

صفحه انتخاب یک الگوی صفحه جدید در SeedProd که گزینه های قالب به زودی را نشان می دهد.

افزونه نام صفحه و URL را می خواهد. می توانید بعداً آنها را تغییر دهید تنظیمات صفحه.

کلیک ذخیره و شروع به ویرایش صفحه کنید برای سفارشی کردن قالب به زودی.

3. قالب به زودی خود را سفارشی کنید

ویرایشگر صفحه کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد آزادانه عناصر را از صفحه اضافه و جابجا کنید بلوک ها برگه به ​​پیش نمایش صفحه. برای مثال، آن را بکشید و رها کنید فرم تماس برای کمک به تلاش‌های خود برای ایجاد فهرست ایمیل با WPForms، صفحه را مسدود کنید.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با بلوک WPForms برجسته شده است

برای تغییر تصویر پس زمینه یا رنگ، روی صفحه فرود کلیک کنید تا فعال شود محتوا زبانه زیر طرح منو. سپس، پیکربندی کنید زمینه تنظیمات.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با بلوک WPForms برجسته شده است

رفتن به تنظیمات صفحهسئو برای ادغام SeedProd با افزونه All-In-One SEO. با افزونه، عنوان سئو و توضیحات متا را تنظیم کنید.

این افزونه از طریق افزونه MonsterInsights Google Analytics نیز پشتیبانی می کند تنظیمات صفحهتجزیه و تحلیل.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن SeedProd با دکمه های General، SEO، Analytics و Scripts برجسته شده است.

انتخاب کنید پیش نمایش در گوشه سمت راست بالا تا ببینید صفحه فرود در حالت به زودی چگونه به نظر می رسد. هنگامی که از طرح راضی شدید، روی آن کلیک کنید صرفه جویی را فشار دهید و صفحه را منتشر کنید.

4. صفحه به زودی را فعال کنید

برگردید به SeedProd را برگه و فعال کنید حالت به زودی جعبه بازدیدکنندگان اکنون هنگام دسترسی به وب سایت شما باید صفحه تازه ساخته شده به زودی را ببینند. پس از آماده شدن کامل وب سایت شما برای آنلاین شدن، حالت را غیرفعال کنید.

صفحه تنظیمات SeedProd با گزینه Coming Soon Mode برجسته شده است

نکته حرفه ای

ایجاد یک صفحه به زودی تنها یکی از چندین اقدام برای اطمینان از راه اندازی وب سایت موفق است. ما را دنبال کنید
چک لیست راه اندازی وب سایت برای کمک به شما در ادامه مسیر.

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد یک صفحه به زودی

بسیاری از افزونه های عالی برای کمک به ایجاد صفحات جذاب به زودی در دسترس هستند. برای محدود کردن جستجوی شما، ما لیستی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس و مروری بر بهترین ویژگی های آنها گردآوری کرده ایم.

SeedProd

بنر پلاگین SeedProd.

SeedProd به دلایل زیادی یکی از بهترین افزونه های سازنده صفحه فرود است. دارای یک سازنده کشیدن و رها کردن سازگار با هر تم وردپرس و بلوک هایی برای ایجاد صفحات فرود است.

این افزونه سبک وزن، قالب‌های صفحه پاسخگو و آماده برای موبایل، از جمله صفحاتی که به زودی منتشر خواهند شد، ارائه می‌کند. طرح‌های رنگی داخلی، ادغام فونت‌های گوگل و ویژگی پیش‌نمایش زنده، طراحی صفحات وردپرس را که به زودی عرضه می‌شوند مقرون‌به‌صرفه و برای مبتدیان آسان می‌کنند.

به زودی و الگوهای صفحه حالت نگهداری در نسخه رایگان موجود است. همچنین می‌توانید به تنظیمات SEO و ادغام Google Analytics دسترسی داشته باشید تا نمایان بودن صفحه را در موتورهای جستجو پیکربندی کنید.

ارتقا به SeedProd Pro برای 199.50 دلار در سال بیش از 90 بلوک و 150 قالب صفحه فرود، از جمله صفحات تشکر، صفحات ورود به سیستم و 404 صفحه را باز می کند. نسخه Pro همچنین با ابزارهای تجاری مفیدی مانند ادغام خدمات بازاریابی ایمیلی و کنترل های دسترسی ارائه می شود.

به زودی و حالت تعمیر و نگهداری

بنر افزونه Coming Soon و Maintenance Mode.

به زودی و حالت نگهداری یک افزونه وردپرس فریمیوم عالی است که به مدیران وب سایت کمک می کند تا صفحات تعمیر و نگهداری را ایجاد کنند. این افزونه وردپرس به زودی بر روی تم های محبوب آزمایش شده است و از CSS سفارشی برای سفارشی سازی پیشرفته پشتیبانی می کند.

نسخه رایگان این افزونه تمام ویژگی های ضروری برای بهبود حالت نگهداری وردپرس را در خود جای داده است. برخی از ویژگی‌های رایگان قابل توجه عبارتند از محرومیت IP، لوگوی سفارشی، ادغام رسانه‌های اجتماعی، توضیحات متا و کلمات کلیدی و روبات‌های جستجو.

نسخه پولی شروع می شود 14 دلار / مجوز و ویژگی هایی را برای ایجاد صفحات پویاتر به زودی و حالت نگهداری ارائه می دهد. می توانید پس زمینه ویدیو، تایمر شمارش معکوس و جلوه های انیمیشن اضافه کنید. همچنین گزینه ارسال اعلان ایمیل به مشترکین را باز می کند.

در دست ساخت

بنر افزونه Under Construction.

اگر تحلیل محور هستید، Under Construction ممکن است بهترین نیازهای شما را برآورده کند. این پلاگین حالت نگهداری وردپرس ویژگی های وابسته و ردیابی ترافیک را برای بهینه سازی نرخ تبدیل ارائه می دهد. ادغام Mailchimp همچنین جمع آوری سرنخ ها و ایمیل ها را آسان می کند.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد نقش های کاربری در لیست سفید را ایجاد و اختصاص دهید، یک تاریخ پایان خودکار برای حالت تعمیر و نگهداری تعیین کنید و به بیش از 25 تم سفارشی از پیش ساخته شده دسترسی داشته باشید. ادغام Google Analytics Basic WordPress نیز در این طرح گنجانده شده است.

ارتقا به نسخه پریمیوم را از شروع در نظر بگیرید 49 دلار در سال برای استفاده حداکثری از افزونه Under Construction. طرح پولی شامل پشتیبانی از کد کوتاه شخص ثالث، فضای ذخیره سازی محلی برای سرنخ ها، قوانین مبتنی بر URL، ردیابی رویدادهای Google Analytics و آمار عدم راه اندازی است.

نتیجه

صفحه ای که به زودی منتشر می شود، کل سایت شما را تا زمانی که آماده انتشار شود از دید بازدیدکنندگان پنهان نگه می دارد. با طراحی مناسب و عناصر وب سایت، این نوع صفحه می تواند تلاش های بازاریابی شما را با تبدیل بازدیدها به سرنخ افزایش دهد.

بسیاری از افزونه های وردپرس که به زودی عرضه می شوند می توانند فرآیند راه اندازی و طراحی صفحه شما را ساده کنند. این مقاله به شما آموزش داد که چگونه با استفاده از یکی از پلاگین های موجود، یک صفحه به زودی ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله به افزایش میزان موفقیت راه اندازی وب سایت شما کمک کند. موفق باشید!

نویسنده

جوردانا یکی از علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال و توسعه وب است. او دوست دارد وقت خود را جلوی لپ‌تاپ بگذراند، روی پروژه‌های جدید کار کند و چیزهای جدید یاد بگیرد. هنگامی که او مشغول کار نیست، می توانید او را در حال سفر به سراسر جهان در جستجوی بهترین سوشی بیابید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک