پرش به محتوا
خانه » بلاگ » نحوه تنظیم محتوا برای سئوی محلی

نحوه تنظیم محتوا برای سئوی محلی

مدیریت محتوا به عنوان جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات موجود مرتبط، با کیفیت و ارزشمند تعریف می شود. برای کیوریشن، بر خلاف تولید محتوا، که در نهایت کار اصلی شماست، محتوا را خودتان ایجاد نمی کنید. از آنجایی که اطلاعات دیگری را درج می کنید، محتوای اصلی که بین مخاطبان خود توزیع می کنید با محتوای اصلی متفاوت است.

قبل از اینکه محتوای خود را ایجاد و به اشتراک بگذارید، باید چندین چیز را در نظر بگیرید تا مخاطبان از محتوای انتخاب شده شما به جای محتوای دیگران استفاده کنند. یک استراتژی خوب پیاده‌سازی شده از محتوای مدیریت‌شده محلی شما، ارزشی برای مخاطبان شما ایجاد می‌کند، که منجر به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی، پیوندها و در نهایت رتبه‌های بالا در سئوی محلی یا بهینه‌سازی موتور جستجو می‌شود.

در زیر نکات بسیار خوبی برای تنظیم محتوا آورده شده است که شما را در مسیر مناسب قرار می دهد و سئوی محلی شما را بهبود می بخشد.

1. کلیدواژه های تحقیق

سؤالات محلی را که خوانندگان یا مخاطبان شما هنگام جستجو برای نوع کسب و کار شما از آنها استفاده می کنند، بیابید. اکثر جستجوهای محلی هنگام جستجوی چیزی شامل نام شهر می شوند. اگرچه ممکن است افراد از یک کلمه یا اصطلاح محلی در جستجوی خود استفاده نکنند، گوگل به احتمال زیاد آن را به عنوان یک جستجوی محلی شناسایی می کند.

تحقیق کلمات کلیدی ممکن است پیچیده باشد، اما از آنها کمک بگیرید خدمات سئوی محلیبه خصوص برای کمپین های محصول یا خدمات، بار را از روی دوش شما برمی دارد. این شرکت ها تجربه زیادی در تمام الگوهای مصرف محلی دارند و می توانند به شما در مورد اینکه چه کلمات کلیدی را در محتوای انتخاب شده خود برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بگنجانید، راهنمایی کنند.

همچنین ممکن است بخواهید از مشتریان مکرر خود بپرسید که در ابتدا وقتی وب سایت شما را دیدند چه چیزی را جستجو کردند یا اگر به دنبال نوع کسب و کار شما باشند چه چیزی را جستجو می کنند. باز هم، این اطلاعات حیاتی برای فاکتور در محتوای سرپرست شما خواهد بود.

2. بهینه سازی برای جستجوی صوتی

امروزه جستجوی صوتی مرسوم شده است زیرا بسیاری از مردم تایپ کردن را خسته کننده یا وقت گیر می دانند. زمانی که محتوای انتخاب شده خود را به درستی بهینه کنید جستجوی صوتی، رتبه خود را در موتورهای جستجو به میزان قابل توجهی بهبود خواهید داد. در حالت ایده آل، کلمات کلیدی طولانی را در محتوای خود بگنجانید و به سوالات معمولی که مشتریان در مورد محصول و برند شما می پرسند پاسخ دهید. گنجاندن کلمات کلیدی و عبارات محلی مرتبط در سراسر محتوای شما باعث افزایش ترافیک وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی شما می شود.

علاوه بر آن، استفاده از لحن آشنا و محاوره‌ای معمولی برای مکالمه روزمره را در نظر بگیرید.

3. مکان‌های محلی را درج کنید

تعیین موقعیت مکانی شما هنگام بهینه سازی محتوای انتخابی شما بسیار مهم است سئوی محلی. به یاد داشته باشید، اکثر مردم هنگام جستجوی محصولات یا خدمات، مکان کسب و کار را در نظر می گیرند. به عنوان مثال، یک مشتری از یک رستوران نزدیک برای ارائه غذا یا یک سالن در همان گوشه می خواهد. اگر نشان دهد شما در شهر یا منطقه آنها قرار دارید، احتمالاً روی آن نتیجه جستجو کلیک می کنند. بنابراین، قطعه عنوان پست یا محتوای شما باید در مورد مکان کسب و کار شما واضح باشد. موتورهای جستجو همچنین از الگوریتم های پیچیده برای تعیین محل جستجوی کاربران وب استفاده می کنند. اگر محتوای شما موقعیت مکانی شما را نشان دهد، سایت شما به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا خواهد کرد.

4. مخاطبان خود را بشناسید

ایجاد محتوای خوب و یک استراتژی بازاریابی موثر عمدتاً به مخاطبان شما بستگی دارد. در هر صورت، شما باید نیازها و ترجیحات افرادی را که هدفشان است برای تولید و مدیریت محتوای مناسب برای سئو تشخیص دهید.

شخصیت‌ها و شخصیت‌های مخاطب به شما کمک می‌کنند بفهمید چه محتوایی بیشتر مورد علاقه‌شان است، بنابراین می‌توانید محتوایی را انتخاب کنید که با آنها طنین‌اندازی می‌کند و در نتیجه نیازهای آن‌ها را برآورده کنید. از ارسال هر گونه مقاله یا ویدیوی صرفاً غیر عادی و به خاطر آن خودداری کنید. این به هیچ وجه به سئوی شما کمک نمی کند. علاوه بر این، ممکن است اعتبار شما را به عنوان یک تولید کننده محتوا کاهش دهد و رتبه سئوی محلی را پایین بیاورد.

علاوه بر این، ارزیابی کنید که محتوای انتخابی که ایجاد می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید چگونه نیازهای مخاطبان را برآورده می‌کند و سئوی شما را ارتقا می‌دهد. ردیابی عملکرد پست شما به تعیین اینکه آیا دنبال کنندگان شما محتوای شما را ارزشمند می دانند یا خیر کمک می کند. دقت در این نوع تجزیه و تحلیل رتبه های محلی شما را در دراز مدت بهبود می بخشد.

5. اعتبار منابع خود را

با توجه به اینکه شما محتوا را از سایر سازندگان اصلی دریافت می کنید، ارائه منبع مودبانه است. با این حال، درج نکردن منبع غیرقانونی است و غیرحرفه ای بودن را نشان می دهد.

پیوندها را در مقالات خود به اشتراک بگذارید یا نویسندگان اصلی را در پست های رسانه های اجتماعی خود تگ کنید. سپس، بررسی محتوا را به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را به منبع هدایت کنید تا به اثر اصلی دسترسی پیدا کنند. مدیریت محتوا یک راه فوق العاده برای ایجاد روابط و شبکه های جدید است و احترام گذاشتن بهترین راه برای انجام این کار است.

6. از نوع مناسب محتواسازی استفاده کنید

بخش دشوار مدیریت محتوا، تصمیم گیری در مورد تکنیک های مناسب برای کار است. گاهی اوقات، ممکن است بخواهید چند بار آزمایشی را با استراتژی‌های مختلف مدیریت محتوا انجام دهید تا ببینید آیا آنها برای شما مفید هستند یا خیر. در زیر تاکتیک‌های معمولی تنظیم محتوا وجود دارد که ممکن است بخواهید امتحان کنید:

  • جمع‌آوری: این راحت‌ترین راه برای مدیریت محتوا است و برای بسیاری از خدمات مدیریت محتوا که به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند، در بالاترین سطح قرار دارد. این شامل تنظیم مرتبط ترین محتوا در مورد یک موضوع در یک مکان یا وب سایت خاص است.
  • تقطیر: هدف آن فیلتر کردن نویز در مورد یک موضوع به مرتبط ترین و ضروری ترین ایده است. بیشتر محتوایی که توسط رسانه های اجتماعی تنظیم می شود در این دسته قرار می گیرد.
  • ارتفاع: زمانی اتفاق می افتد که سازندگان محتوا یک روند یا برداشت مشترک را از بازتاب های کلی طراحی کنند.
  • Mashups: شامل ترکیب محتوای مختلف در مورد یک موضوع واحد و ارائه یک نظر تازه در مورد یک موضوع مشابه است.
  • کرونولوژی: شامل ایجاد محتوا در مورد یک موضوع بر اساس تاریخ است. همچنین، یک چارچوب زمانی از محتوای انتخاب شده را برای نشان دادن توسعه یک موضوع خاص ارائه می دهد.

انتخاب استراتژی مناسب برای تنظیم محتوا برای مخاطبان محلی شما بسیار مهم است.

7. اضافه کردن ارزش

فالوورهای شما همچنین می توانند به منابع اصلی محتوای انتخاب شده شما دسترسی داشته باشند. مردم شما را دنبال می کنند تا نظر شما را در مورد یک موضوع خاص دریافت کنند. بنابراین، هر پستی که به اشتراک می گذارید بدون پیوند دیدگاه شما جالب نخواهد بود.

نظرات شما باید دقیق و سرراست باشد و توضیح دهد که چرا طرفداران شما باید محتوا را بخوانند و چقدر برای آنها ارزشمند است. بینش شما دیدگاه جدیدی به آنها می دهد.

8. محتوای انتخاب شده را از قبل برنامه ریزی کنید

دانستن اینکه چه زمانی محتوای انتخاب شده خود را پست کنید بسیار مهم است. از آنجایی که شما مخاطبان محلی را هدف قرار می دهید، انتشار پست های خود در زمانی که برای خواندن در دسترس هستند ضروری است. به عنوان مثال، ممکن است منطقی نباشد که پستی درباره کسب و کار نظافت خود در نیمه شب منتشر کنید. همه مشتریان بالقوه شما احتمالاً در این زمان خواب هستند. انتشار چنین مطالبی در صبح زود جواب می دهد. همچنین برای اخبار فوری باید وقت شناس باشید. این منطق را مغلوب می کند که پست خود را چندین ساعت پس از یک حادثه منتشر کنید. مردم قبلاً بارها در مورد آن شنیده بودند، و زمانی که محتوای خود را ارسال می کنید تأثیرگذار نخواهد بود.

همچنین داشتن یک برنامه برای پست های روزانه به شما زمان بیشتری برای انجام کارهای دیگر می دهد تا اینکه همیشه پشت میز خود بمانید. خوشبختانه، ابزارهای قابل اعتمادی وجود دارد که می توانید برای زمان بندی پست ها از آنها استفاده کنید. برنامه ها می توانند کار شما را آسان کنند زیرا می توانید فوراً برای هر پست مهمی از مرورگر خود برنامه ریزی کنید.

9. ترکیب محتوای مناسب را ارائه دهید

ترکیب تصاویر، ارائه های به اشتراک گذاری اسلاید، متن نوشته شده و ویدیوها در محتوای انتخابی شما برای وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی، دید محتوای شما را افزایش می دهد. اگرچه ممکن است برخی از دنبال‌کنندگان یا مخاطبان متن یا ویدیو را ترجیح دهند، اما مردم طیف گسترده‌ای از محتوای استاندارد بالا را تصدیق می‌کنند. همچنین، با فرض اینکه شما اینفوگرافیک ها را وارد کرده اید، مطمئن شوید که آنها برای محتوای شما ارزشمند و مرتبط هستند تا برای رتبه های سئوی محلی واجد شرایط باشند.

10. بررسی واقعیت

برخورد با اطلاعات جعلی در اینترنت، به ویژه با دسترسی گسترده به اینترنت، امری عادی است. بخشی از اخبار جعلی نباشید. شما باید همیشه در مورد آنچه به اشتراک می گذارید و به آن اعتقاد دارید محتاط باشید زیرا در صورت انتشار دروغ، تصویر برند شما در خطر است. اطمینان حاصل کنید که آنچه را که می خواهید پست کنید کاملاً درک کرده اید و آن را از یک منبع معتبر تأیید کنید. شما نمی خواهید به کسی اطلاعات غلط بدهید، که می تواند اعتبار شما را کاهش دهد.

11. از نرم افزارها و ابزارهای تنظیم محتوا استفاده کنید

نرم افزار مدیریت محتوا شما را از آخرین روندها و اخباری که ممکن است دنبال کنندگان محلی شما را مجذوب خود کند مطلع می کند. چندین سایت می توانند به شما در یافتن بهترین محتوا کمک کنند. این پلتفرم‌ها قدرتمند هستند و به برند شما کمک می‌کنند تا ترکیبی محرک و در عین حال دوستانه از محتوای اشتراک‌گذاری شده و اصلی را برای شناسایی روندها و افزایش رتبه‌های سئوی محلی شما گرد هم بیاورد.

12. ثابت قدم باشید

با توجه به رقابت زیاد در همه بخش های تجاری، بدون شک حفظ جریان مداوم محتوای جدید به وب سایت یا وبلاگ شما بسیار مهم است. اگر یک روز در میان پست نگذارید، ممکن است فالوورهای شما به زودی وجود شما را فراموش کنند، به خصوص که سایر مشاغل همان افراد را با پست بمباران می کنند. همچنین، به طور منظم مطالب خود را با محتوای محلی به روز کنید. این یک حرکت هوشمندانه برای سئوی محلی شما است که تضمین شده است که ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

13. یک اکوسیستم اشتراکی ایجاد کنید

محتوای مدیریت شده عالی برای علاقه مندی مخاطبان هدف شما در نظر گرفته شده است. اگر مخاطبان شما محتوای شما را ارزشمند بدانند در به اشتراک گذاشتن محتوای شما با دوستان خود تردیدی ندارند. بنابراین، با ادغام دکمه های اشتراک گذاری در محتوای خود، اشتراک گذاری را آسان کنید. بهتر است به اشتراک گذاری در تمام شبکه های اجتماعی اصلی مانند اینستاگرام، توییتر و فیس بوک اجازه دهید. این نوع بازاریابی دهان به دهان ترافیک شما را منفجر می کند.

نتیجه

تنظیم محتوا یکی از بهترین راه ها برای سئوی محلی شما است. وقتی آن را برای مخاطب هدف خود مهم و ارزشمند کنید، بهتر عمل می کند. برای نتایج تضمین شده، ممکن است بخواهید با خدمات سئو محلی که دانش عمیقی از پویایی کسب و کار محلی دارند، همکاری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک