پرش به محتوا
خانه » بلاگ » چگونه سئوی محلی می تواند نسل پیشرو شما را افزایش دهد

چگونه سئوی محلی می تواند نسل پیشرو شما را افزایش دهد

بر کسی پوشیده نیست که اکثر صاحبان مشاغل به دنبال بهبود سئوی وب سایت هستند تا برند خود را در مقابل دیدگان بیشتری قرار دهند که در نهایت منجر به فروش بیشتر می شود. این باعث می شود که بهینه سازی موتور جستجو و تولید سرنخ کاملاً در هم تنیده شوند، جایی که گاهی اوقات همه چیز گیج کننده می شود.

این مقاله بیشتر به شما خواهد گفت چگونه سئوی محلی می تواند تولید سرنخ را افزایش دهد. ابتدا بحث خواهیم کرد که سئو و تولید سرنخ چیست و سئوی محلی چگونه متفاوت است. همچنین توضیح خواهیم داد که چرا سئوی محلی می تواند به عامل اصلی در بهبود تولید سرنخ و افزایش فروش تبدیل شود. در نهایت، ما چند نکته برای بهبود وضعیت شما به اشتراک خواهیم گذاشت بهینه سازی موتور جستجوی محلی، به شما کمک می کند در مقابل رقبای خود باقی بمانید. گوش به زنگ باشید.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است که هدف آن بهبود موقعیت وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو است. به طور خاص، شما می خواهید که سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما که ارتباط نزدیکی با کسب و کار شما دارند نشان داده شود.

برای مثال، اگر فروشنده لاستیک از میامی هستید، می‌خواهید که وب‌سایت شما زمانی که کسی جستجو می‌کند نشان داده شود.از کجا در میامی لاستیک بخریم” فقط با این مثال می توانید حدس بزنید که سئوی محلی چگونه می تواند برای تولید سرنخ مفید باشد.

تقریبا 30 درصد از کاربران گوگل روی اولین نتیجه ارگانیک کلیک می کنند. در واقع، سه نتیجه اول 55 درصد از کل کلیک ها را جذب می کنند، در حالی که پنج نتیجه اول بیش از 70 درصد را به خود اختصاص می دهند. این بدان معناست که قرار گرفتن در بین پنج نتیجه ارگانیک برتر برای کلمات کلیدی هدفمند ضروری است. با این حال، این چیزی جز آسان نیست.

کلمه “ارگانیک” به این معنی است که الگوریتم جستجو نتیجه را در آنجا نمایش می دهد نه تبلیغات پولی. گوگل نتایج (تبلیغات) پولی را بالاتر از نتایج ارگانیک نمایش می دهد. اما ما در حال حاضر وارد تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نخواهیم شد.

نسل سرب چیست؟

تولید سرنخ یک فرآیند بازاریابی است که هدف آن این است جذب چشم انداز، برخی از آنها می توانند بعداً به مشتری تبدیل شوند.

وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می‌رسد، تاکتیک‌های مختلفی وجود دارد که کسب‌وکارها برای تولید سرنخ استفاده می‌کنند. اینها شامل نوشتن وبلاگ، بازاریابی ایمیلی، صفحات فرود، تبلیغات پولی، حضور در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

از طریق تولید سرنخ، برند خود را در مقابل افرادی که علاقه بالقوه به خرید محصولات یا خدمات شما دارند، قرار می دهید. این چشم انداز ها به چیزی نیاز دارند. این وظیفه شماست که آنها را جذب کنید و آنها را متقاعد کنید که محصولات شما نیازهای آنها را برآورده می کند. تولید سرنخ اولین قدم برای جلب علاقه آنهاست تبدیل آن به سمت برند شما

آیا سئو و نسل پیشرو یکسان هستند؟

سئو و تولید سرنخ مناسب هستند، اما آنها یک چیز نیستند. بهینه سازی موتورهای جستجو تنها یک راه (و یک راه عالی!) برای تولید سرنخ است. اما، شما می توانید همین کار را بدون سئو نیز انجام دهید، و همچنین می توانید به صورت آفلاین سرنخ ایجاد کنید.

با این حال، اگر می خواهید بهترین نتایج را ببینید، بهینه سازی موتورهای جستجو باید به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی تولید سرنخ شما تبدیل شود. با برنامه ریزی دقیق برای تولید ترافیک SEO، فرصت های عالی برای کلمات کلیدی را خواهید یافت. با هدف قرار دادن آنها محتوای ارزشمندی را ایجاد می کنید که مشتریان بالقوه شما دوست خواهند داشت. این شما را یک قدم به بستن معامله نزدیکتر می کند.

یافتن فرصت های کلمه کلیدی – راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض

برای مثال، اگر فروشنده لاستیک هستید، ممکن است مقاله ای بنویسید که توضیح دهد نحوه انتخاب لاستیک یا زنجیر برفی. افرادی که این نوع مقالات را می خوانند، آنها را می خوانند زیرا همینطور هستند آماده خرید.

جذب این نوع از سئو منجر به سایت شما به طور مستقیم از گوگل بسیار ارزشمند است. آن دسته از مشتریان بالقوه ای که از قبل قصد خرید دارند، بسیار “گرم تر” از سایر انواع سرنخ هایی هستند که از سایر تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به دست می آورید.

استراتژی سئو خوب – نسل پیشرو همیشه سبز

مطمئناً، تبلیغات پولی نیز مستقیماً مشتریان بالقوه را هدف قرار می دهند. با این حال، آنها معمولا مقاومت بیشتری ایجاد می کنند و در دراز مدت گران تر هستند. همیشه سبز”نحوه انتخاب لاستیک های برفیمقاله برای همیشه مرتبط خواهد ماند. سئو خواهد شد به دریافت ترافیک ادامه دهید و سرنخ های باکیفیت بیاورید برای سال‌های آینده به سایت شما می‌رسند و چندین برابر از سرمایه‌گذاری اولیه پیشی می‌گیرند.

تفاوت بین سئو و سئوی محلی چیست؟

هدف سئوی منظم این است که وب سایت شما را در سطح بالای نتایج جستجو در سطح جهانی یا حداقل در سطح ملی برای زبان مورد نظر نشان دهد. این مزایای آشکار خود را دارد، زیرا این پتانسیل را دارد که وب سایت شما را برای کلمه کلیدی مورد نظر در نظر گرفته شده برای بهینه سازی در رتبه اول در جهان قرار دهد. برای مشاغلی که محصولات یا خدمات را در سراسر جهان می فروشند، این یک مزیت بزرگ است.

اما، نقطه ضعف کلیدی سئو سنتی این است که شما دریافت می کنید رقابت از سراسر جهان هم. همه شما برای رسیدن به یک چیز سخت تلاش می کنید: نتایج برتر در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی رقابتی یکسان.

سئوی محلی – عالی برای از بین بردن رقابت غیر ضروری

در حالی که قرار گرفتن در معرض از سراسر جهان از طریق سئوی جهانی برای برخی از مشاغل بسیار عالی است، همیشه اینطور نیست. اگر شما یک فروشنده لاستیک محلی هستید که در میامی فعالیت می کنید، جذب ترافیک جهانی به وب سایت شما بی معنی است.

حتی بدتر از آن، اگر با فروشندگان و شرکت های تایر از سراسر جهان با تلاش برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی مانند ” رقابت کنید.بهترین لاستیک ها“، شما مقدر شده اید که شکست بخورید. نه تنها رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی مانند آن بی معنی است، بلکه تلاش برای انجام این کار به شانس شما برای فروش محلی آسیب می رساند، زیرا مشتریان شما نمی توانند شما را پیدا کنند. رقابت از سراسر جهان وب سایت شما را بیش از حد عمیق می کند. در عوض، به عنوان یک کسب و کار محلی، باید سعی کنید برای نتایج جستجوی محلی رتبه بندی کنید.

با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مانند “از کجا لاستیک برفی در میامی بخریم“، شما عملا تمام رقابت های جهانی را حذف کنید اگر سعی می کردید رتبه ای برای “بهترین لاستیک ها” به این ترتیب، شما فقط به صورت آنلاین با رقبای واقعی خود که در واقع همان نوع محصولات را در منطقه شما می فروشند، رقابت می کنید.

اهمیت سئوی محلی

در اینجا به طور خلاصه برخی از مزایای سئوی محلی آورده شده است:

  • حذف رقابت: تنها رقیب شما برای کسب رتبه اول در Google، سایر مشاغل محلی در منطقه شما خواهد بود. اما فقط در صورتی که کمپین های سئو را نیز اجرا کنند، که همیشه اینطور نیست. بنابراین، رسیدن به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای سئوی محلی بسیار آسان تر از سئوی سنتی است.
  • جذب سرنخ های داغتر: سرنخ‌های سئوی محلی معمولاً بسیار آماده‌تر از آنهایی هستند که از سئو سنتی به دست می‌آیند. اگر کسی در یک منطقه یا خیابان خاص به دنبال آرایشگاه می‌گردد، می‌خواهد مطمئن شود که در همان هفته، اگر نه در همان روز، موهایش را کوتاه می‌کند.
  • ایجاد وفاداری مشتری و جامعه: این که سئوی محلی به احتمال زیاد مشتریان محلی را به همراه خواهد داشت، بی معنی است. بنابراین، به عنوان یک صاحب کسب و کار محلی، این فرصت را دارید که در مقابل همشهریان خود بدرخشید. اگر کیفیت محصولات و خدمات شما با تلاش های سئوی شما مطابقت داشته باشد، احتمالاً اعتماد آن مشتری را برای همیشه خریداری خواهید کرد. به علاوه، آن مشتری راضی با کمال میل باز خواهد گشت تا دوباره از شما خرید کند. علاوه بر این، آنها احتمالاً کسب و کار شما را به دوستان و خانواده توصیه می کنند و مشتریان بالقوه بیشتری را به همراه خواهند داشت.

چگونه می توان تولید سرنخ را از طریق سئوی محلی بهبود بخشید

در اینجا چند نکته برای سئوی محلی وجود دارد که می توانید امروز برای بهبود استراتژی سئوی محلی خود اعمال کنید:

  • نمایه Google برای کسب و کار من (GMB) ایجاد کنید: Google برای کسب و کار من راهی عالی برای اطلاع رسانی رایگان به گوگل در مورد کسب و کار شما. با ایجاد نمایه GMB خود، مطمئن می‌شوید که Google اطلاعات دقیقی درباره فروشگاه شما دارد که مستقیماً از شما می‌آید. به این ترتیب از اطلاعات نادرست جلوگیری خواهید کرد.
  • اطلاعات محلی را در وب سایت خود اضافه کنید: اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نام، آدرس و تلفن (NAP) شما در وب سایت شما قابل دسترسی آسان و دقیق است. نمایش ساعات کاری، نقشه ها و اطلاعات اضافی مورد علاقه مشتریان بالقوه اولین قدم عالی برای اطمینان از اینکه سایت شما مشتریان محلی را مستقیماً به درب منزل شما وارد می کند، است.
  • کار بر روی نقل قول های محلی: نمایش فروشگاه خود در دایرکتوری های کسب و کار آنلاین یک راه عالی برای روبرو شدن با مشتریان جدید است. همچنین به Google اجازه می‌دهد بداند کسب‌وکار شما چیست. نمونه هایی از دایرکتوری های تجاری خواهد بود فریاد زدن یا TripAdvisor. اگر صاحب یک رستوران هستید، می خواهید نام آن در آن وب سایت ها نمایش داده شود. داشتن چند نقد مثبت در آنجا هم ضرری نخواهد داشت.
  • تولید محتوای با کیفیت بالا: کار بر روی محتوای باکیفیت خاص موقعیت مکانی شما می تواند شهرت برند شما را به شدت افزایش دهد. پاسخ به سؤالات رایج محلی ها هنگام جستجوی محصولاتی که باید ارائه دهید، یک راه عالی برای تبدیل شدن به یک مرجع محلی است و یکی از بهترین تکنیک های تولید سرنخ سئو است.

نتیجه

امیدواریم اکنون درک بسیار بهتری از آن داشته باشید چگونه سئوی محلی می تواند به تولید سرنخ شما کمک کند. به طور کلی سئو یکی از بهترین تاکتیک های تولید سرنخ است. سئوی محلی آن را حتی بیشتر بهبود می بخشد و کسب و کار شما را در جامعه شما شناخته می شود.

پیدا کردن یک شرکت سئو حرفه ای که کیفیت را ارائه می دهد خدمات سئوی محلی اطمینان حاصل می کند که نه تنها در صفحه اول نتایج جستجوی محلی گوگل قرار می گیرید، بلکه در آنجا نیز باقی خواهید ماند، که کار آسانی نیست. اما، با استراتژی سئوی محلی مناسب، موقعیت خود را حفظ خواهید کرد و سرمایه گذاری به میزان زیادی نتیجه خواهد داد. قبل از اینکه متوجه شوید، شاهد یک جریان ثابت از سرنخ های واجد شرایط با نرخ تبدیل بهتر از همیشه خواهید بود، همه اینها به لطف سئوی محلی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک