پرش به محتوا
خانه » بلاگ » صفحه فرود در سایت چیست؟

صفحه فرود در سایت چیست؟

برای کمک به موفقیت کسب و کار خود، به یک استراتژی بازاریابی آنلاین موثر نیاز دارید که می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند، جذب مشتریان بیشتر و افزایش تبدیل کمک کند. صفحه فرود یکی از این ابزارهاست. “صفحه فرود در وب سایت چیست؟” – ممکن است بپرسید.

به پیمایش ادامه دهید تا 👨‍🎓 هدف یک صفحه فرود، تفاوت آن با صفحه اصلی و چند نکته برای ایجاد یک صفحه فرود عالی را بیاموزید.

صفحه فرود در وب سایت چیست؟

اگر هنوز در بازاریابی دیجیتال تازه کار هستید، طبیعی است که این سوال را بپرسید: “صفحه فرود در یک وب سایت چیست؟”

💡 وقتی کسی یکی از تبلیغات، ایمیل ها یا پست های رسانه های اجتماعی شما را می بیند، علاقه مند می شود و روی لینک شما کلیک می کند، به صفحه فرود هدایت می شود.

هدف از صفحه فرود تشویق بازدیدکنندگان به انجام یک اقدام خاص است. به عنوان مثال، شما می خواهید آنها یک فرم ثبت نام را تکمیل کنند، به لیست شما بپیوندند یا محصول شما را خریداری کنند.

صفحه فرود از چند جهت با صفحه اصلی متفاوت است. در حالی که یک صفحه اصلی جزئیات کلی در مورد کسب و کار شما را ارائه می دهد، هدف یک صفحه فرود افزایش نرخ تبدیل است. این بدان معنی است که شما بازدیدکنندگان را به مشتریان اصلی و واقعی تبدیل می کنید.

در حالی که افرادی که از صفحه اصلی شما بازدید می کنند ممکن است هنوز ندانند به دنبال چه چیزی هستند، کاربرانی که به صفحه فرود شما رسیده اند از قبل به پیشنهادات شما علاقه مند هستند.

علاوه بر این، صفحات اصلی حاوی چندین لینک و حواس پرتی در سراسر محتوای صفحه هستند. از سوی دیگر، صفحات فرود، اغلب پیوندهای کمتری دارند یا حتی یک پیوند تنها برای تشویق به تبدیل دارند.

فراخوان‌ها برای اقدام در صفحات اصلی نیز گسترده‌تر هستند، مانند «بیشتر بدانید». با صفحات فرود، شما یک هدف خاص دارید، مانند «ثبت نام در خبرنامه ما»، «دانلود کتاب الکترونیکی رایگان ما» یا «ثبت نام در رویداد».

انواع مختلفی از صفحات فرود وجود دارد، مانند صفحات فرود محصول، صفحات فرود با فرم طولانی و صفحات فرود سپاسگزار. با این حال، دو نوع اصلی صفحات فرود کلیکی و صفحات فرود نسل پیشرو هستند.

صفحات فرود کلیکی روی اشتراک و فروش تمرکز دارند. آنها اغلب دارای دکمه های CTA هستند که کاربران را به صفحه ای هدایت می کند که می توانند محصولات را خریداری کنند.

صفحات فرود نسل پیشرو از فرم هایی برای جمع آوری اطلاعات افراد از جمله نام و آدرس ایمیل استفاده می کنند. به این ترتیب می توانید لیستی از مشتریان بالقوه ایجاد کنید. شما می توانید یک کتاب الکترونیکی رایگان یا چیز دیگری در ازای اطلاعات آنها ارائه دهید.

چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنیم

جدا از این که بپرسید صفحه فرود در یک وب سایت چیست، باید بدانید که چگونه یک صفحه فرود به طور موثر ایجاد کنید. مخفف KISS را به خاطر بسپارید: آن را کوتاه و ساده نگه دارید. از ارائه لینک پیمایش به صفحات دیگر خودداری کنید. این کاربران آماده تبدیل یا خرید هستند، بنابراین نباید وسوسه شوند که جای دیگری را بررسی کنند – مانند وبلاگ شما – و در نهایت فراموش کنند که محصول شما را بخرند.

یک صفحه فرود خوب نیز تیتر جذابی دارد. ارزشی را که ارائه می‌دهید برجسته کنید و با کلمات کلیدی مانند «رایگان» و «اکنون» توجه را جلب کنید. برخی از نمونه‌های صفحه فرود شامل عناوین فرعی هستند که اطلاعات بیشتر و دلایل بیشتری را برای کاربران برای تبدیل ارائه می‌کنند.

یکی دیگر از عناصر مهم بصری است. اینها به شما کمک می کند پیام خود را در عرض چند ثانیه منتقل کنید و رفتار کاربران را تحت تأثیر قرار دهید. تصویر قهرمان باید توجه آنها را جلب کند و به وضوح به آنها نشان دهد پیشنهاد شما چیست. از تصاویری استفاده کنید که نشان دهنده محصولات یا خدمات شما هستند. یک داستان بصری ایجاد کنید که بر مزایای کسب و کار شما تأکید کند.

شما باید CTAهای واضح و غیرقابل مقاومت نیز داشته باشید، مانند «شروع آزمایش رایگان»، «دانلود برنامه»، «درخواست نسخه نمایشی» و «اکنون بخرید». نظرات و توصیفات مشتریان قبلی و فعلی نیز به درخشش صفحه فرود شما کمک می کند. اگر بازدیدکنندگان بدانند که سایر مشتریان از محصولات یا خدمات شما راضی هستند، نسبت به برند شما اطمینان پیدا می‌کنند و برای خرید متقاعد می‌شوند.

برای ایجاد صفحه فرود خود، از یک قالب صفحه فرود استفاده کنید که دوست دارید و با نیازهای شما مطابقت دارد. بعد از آن می توانید آن را سفارشی کنید. همچنین می‌توانید از دو طرح مختلف برای آزمایش اینکه کدام یک باعث تبدیل بیشتر می‌شود، استفاده کنید. از جمله عناصری که می توانید آنها را آزمایش کنید CTA ها، تصاویر بصری و سرفصل ها هستند.

همچنین می‌توانید سازندگان صفحه فرود رایگان مختلف را کاوش کنید. آنها اغلب کاربر پسند و آسان برای استفاده هستند، بنابراین می توانید صفحه فرود خود را به سرعت ایجاد کنید. این سازندگان صفحه فرود ویژگی های مختلفی را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهند.

نظرات نهایی در مورد اینکه صفحه فرود در یک وب سایت چیست

صفحه فرود در یک وب سایت چیست؟ در بازاریابی دیجیتال، این صفحه مستقل به شما این امکان را می دهد تا بازدیدکنندگان را متقاعد کنید تا اقدام مورد نظر خود را انجام دهند، مانند برنامه ریزی یک نسخه آزمایشی، دانلود یک برنامه یا خرید یک محصول. آنها به منظور افزایش تبدیل هستند، بنابراین باید واضح و ساده باشند – اما جذاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حسین میخک

حسین میخک